anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

darmowy zwrot

uska75
#2 Obserwator#

zgłosiłam darmowy zwrot smart allegro przez Pocztex kurier, jednak po wydrukowaniu etykiety mam zaznaczony krzyżyk przy płatniku usługi- czyli ja Nadawca i Pani na poczcie poinformowała mnie że musze za nią zapłacic, dlaczego? skoro miał być to darmowy zwrot.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

Etykietę masz wydrukowaną przez Allegro? wysyłasz na PP czy w agencji.

oznacz moderatorów

uska75
#2 Obserwator#

przez allegro wydrukowaną wysyłam na poczcie

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@uska75 podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

uska75
#2 Obserwator#

NUMER ZAMÓWIENIA

6b9d6440-9d9c-11ee-bfe1-d7a021df6eb7
oznacz moderatorów

koltat
#11 Animator#

Próbowałaś w innej placówce ?. często bywa tak, że Panie z pocztowych okienek nie ogarniają podstaw systemu i usług do których poczta została powołana, jednakże doskonale potrafią doradzić w wyborze kalendarzy, prawej książki czy rajstop z szerokiej oferty każdej placówki/ kramu pocztowego 

-None-
oznacz moderatorów

uska75
#2 Obserwator#

a całkiem możliwe.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@uska75 dziękuję, sprawdziłam Twoje zamówienie i jeśli przesyłka była realizowana przez Smart to jej zwrot musi iść tą samą metodą. W Twoim przypadku przesyłka była realizowana przez kuriera DPD, więc darmowy zwrot też powinien iść za pośrednictwem DPD. Ty wybrałaś Pocztę Polską, stąd też musisz opłacić tę etykietę. Napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt , a być może naszemu pracownikowi uda się wygenerować nową i będziesz mogła wysłać ten zwrot przez DPD, za darmo. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

uska75
#2 Obserwator#

dziękuje, napisałam , jednak niejasno sa odznaczone te zwroty.

oznacz moderatorów