Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam na Allegro żelazko od Tefal_Polska. Zaraz po zakupie zgłaszałam mu ( wiadomości dostępne na Allegro bo przez Allegro wysyłałam) że żelazko nie działa poprawnie. Sprzedające zbywał mnie głupimi pustymi odpowiedziami. Po czterech miesiącach od zakupu tego żelazka zażądałam zwrotu pieniędzy od sprzedającego ponieważ żelazko nie działało na poziomie 1 i 2. Działało tylko na poziomie nr 3 przez co spaliłam sobie bluzeczkę za 100 zł. Bardzo się wtedy zdenerwowałam przedstawiłam problem sprzedawcy ponownie i zażądałam zwrotu pieniędzy. Sprzedający oddał to żelazko do serwisu i okazało się że brakuje w nim części. Ja to żelazko kupowałam jako nowe. Jak może w nowym żelazku brakować części?. Jestem przekonana że sprzedawca wiedział o tym że sprzedaje mi towar wadliwy. Zgłosiłam problem do Allegro protect. Odrzucono mój wniosek o wypłatę pieniędzy mimo że do dzisiejszego dnia nie mam ani zwrotu pieniędzy od sprzedającego ani nie mam tego żelazka które było naprawiane jako reklamacja. Ja reklamacji żadnej nie zgłaszałam sprzedającemu tylko żądałam zwrotu pieniędzy z tytułu rękojmi. obecnie nie mam ani zwróconych pieniędzy przez sprzedawcę ani nie mam zwróconego żelazka przez sprzedawcę ani nie mam pieniędzy z Allegro protect które uznało że sprawa jest rozwiązana. Co mam zrobić?
@aska1479 Tak sobie wniosek do AP bez dyskusji i wyjaśnienia ze sprzedającym i z pomocą Allegro?