Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@MaLuTqI Jeżeli masz na myśli zamówienie o numerze 672bf290-a125-11ef-8aca-f329dc1cba88 - to widzę, że wypowiedzieliśmy się już w dyskusji ze sprzedajacym: "Sprzedający przy uznaniu reklamacji powinien pokryć koszty wymontowania towaru, jednak nie ma obowiązku samodzielnego wymontowania przed rozpatrzeniem reklamacji." Jesli nie zgadzasz się z tą decyzją możesz skontakotwać się z doradcą prawnym lub zglosić sprawę do sądu.
Złe Allegro nawet przecinki i kropki ci ukradło.
@MaLuTqI a co masz w karcie gwarancyjnej tu warunki ustala gwarant ???
Towar odbiera sprzedawca, zleca demontaż i montaż firmie, możecie też się dogadać że odda Ci kasę i sam ogarniesz ale jak reklamujesz z tytułu niezgodności z umową !!!