Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Dankan1313, czy obok sortowania widzisz przycisk "Rozłącz te same oferty"? Jeśli tak, kliknij w niego.
Od dzisiaj nie widzę opcji aukcje kończące się w dziale birofilistyka.
Wprowadzono jakieś zmiany ? W jaki sposób obecnie sprawdzić aukcje od tych najwcześniej kończących się ?
Win XP + Firefox 52.9.0
@beny nie udało mi się tego powtórzyć:
Czy moę poprosić Cię o sprawdzenie czy na innej przeglądarce problem też występuje?
u mnie nie ma tego przycisku rozłącz i nie ma sortowania proszę o przekazanie sprawy to programistów winXP firefox 52.9.0
Nie mam mozliwości zainstalowania innej przeglądarki
po wylogowaniu i przeglądaniu działu na koncie niezalogowanym opcja sortowania czas do końca najmniej występuje.
po zalogowaniu znika
Dlaczego zniknęła możliwość sortowania aukcji wg "najnowszej/najszybciej kończącej się" w dziale Numizmatyka ?
@Dankan1313 w aplikacji Allegro wygląda to tak:
Kliknij proszę na górze strony "rozłącz te same oferty", a będziesz mogła wybrać sortowanie po czasie dodania najnowsze:
@stmst sprawdziłam to na dwóch przeglądarkach i różnych kontach i w tej kategorii można sortować oferty po czasie dodania. Sprawdź proszę czy u Ciebie też to już działa.
Jeśli nie, poproszę o sprawdzenie czy problem występuje też gdy korzystasz z innej przeglądarki oraz nie będąc zalogowanym.
@la_nika po wylogowaniu mam opcję sortowania po czasie dodania, po zalogowaniu ta opcja znika
Bardzo przydatna opcja "czas do końca najmniej " zniknęła z filtrów . KTO to wymyślił ?
@rom5519 Wybierz opcję "Rozłącz te same oferty". Wtedy preferowana przez Ciebie opcja sortowania powinna być ponownie dostępna.
@nat_not a co zrobić jeśli nie widać opcji "Rozłącz te same oferty" ?
A gdzie ty kupujesz?
@beny @stmst @Dankan1313 dziękuję za Wasze zgłoszenia. Najprawdopodobniej jest to test, dlatego nie każda osoba ma taki widok. Już konsultujemy tę sprawę i damy znać, gdy otrzymamy odpowiedź.
@beny, @stmst, @Dankan1313 w pierwszej kolejności musimy Was prosić o aktualizację systemu operacyjnego oraz przeglądarki do najnowszej wersji. Jeśli problem będzie nadal występował, będziemy kontynuować weryfikację. 🙂
@mr_oma u mnie wczoraj wieczorem wszystko wróciło do normy (bez aktualizacji systemu oper. lub przeglądarki ;-))