Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiony pomyłkowo kominek został anulowany a wy wysyłacie mi go
poniewaz anulowanie moglo miec miejsce po nadaniu towaru
@az1rael Technicznie nie ma możliwości anulowania po wysyłce. Procedura jest taka że sprzedający potwierdza zakup, rozpoczyna pakowanie i w tym momencie możliwość anulowania znika, zostaje tylko opcja zwrotu.
Po prostu jeśli kupujący anulował to sprzedający albo nie czytał maili albo wysłał na friko, może się uda...
@jasmil-ma Jeśli naprawdę anulowałeś zakup to po prostu nie odbieraj. Ale jeśli kliknąłeś "Zwrot" no to całkiem inna procedura....
Chyba najgorszy mozliwy wariant bo jakby sie okazalo ze anulowanie jest po nadaniu to ma niewywiazanie sie z umowy i jak jeszcze paczka zaginie bo nie odbierze to zwrot bedzie widziala jak swiania niebo. Odebrac i napisac do sprzedawcy by sobie kuriera po towar przyslal
@jasmil-ma to że Ci udało się anulować, pamiętaj że system ma opóźnienia, więc produkt mógł być już w drodze zanim system zmienił na wysłane lub dodał numer paczki po którym znika opcja anulowania, a po drugie anulowanie to jest odstąpienie więc pisz do sprzedawcy 🙂
my???
czemu nie piszesz do swojego sprzedawcy????