Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry prowadzę rozmowę ze sprzedawcą na temat uszkodzonego produktu sprzedający przedłurza sprawę i gra na czas a ja dostałem zawiadomienie że mam ostatni dzień na rezygnację z produktu czy jeśli nie dogadam się z sprzedającym już nie będę miał możliwości zwrotu produktu ?
@Lopezzlondon Jeśli towar jest uszkodzony to zwrot (odstąpienie od umowy) nie jest właściwym wyjściem.
Właściwe jest złożenie reklamacji a na to masz 2 lata.
Jak dokładnie sprzedający "gra na czas"? Poprosił o odesłanie towaru?
@Lopezzlondon widzę, że sprzedawca faktycznie wypowiedział się w dyskusji z opóźnieniem. Zastosuj się proszę do sugestii doradcy w dyskusji - zaczekaj 24 godziny na odpowiedź sprzedawcy. Jeśli jej nie otrzymasz, poproś ponownie o pomoc w dyskusji.