Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro właśnie anulowało mój wniosek ponieważ dyskusja z sprzedającym jest otwarta. Zapewne rozpatrzyli by mój wniosek negatywnie jak bym zamkną dyskusje. Dyskusja z tym sprzedającym to od początku jest jakieś fiasko.
Czyż regulamin powinien być przestrzegany tylko przez użytkowników portalu, czy także przez allegro.pl?
Jaki wniosek? Do POK?
Zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną (możesz to zrobić po 14 dniach) i dopiero wtedy złóż wniosek do POK.
Jak zamknę dyskusje to allegro rozpatrzy mój wniosek do POK negatywnie. W dyskusji po raz kolejny pytają się sprzedającego by podał adres do zwrotu a sprzedający to ignoruje. Minęło już ponad 7 dni od pierwszego zapytania. Ile razy allegro będzie się pytać to samo bez rezultatu? W którym regulaminie jest napisane że dyskusja musi być zamknięta przed złożeniem wniosku do POK? Na podstawie której z przesłanek mój wniosek został anulowany?
Jeżeli allegro potwierdzi że moje zamknięcie dyskusji nie będzie rzutowało na decyzję mojego wniosku, to to zrobię. Jak narazie to nie wywiązują się z obietnic które manifestują na każdej stronie. Mój wniosek powinien być rozpatrywany a nie anulowany.
@_TTTTT_rozpatrzyli Twój wniosek negatywnie 😀
@_TTTTT_ Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy, jednak tak jak napisaliśmy w mailu w pierwszej kolejności zależy nam, aby to Sprzedający rozwiązał sprawę. Wypowiedzieliśmy się w dyskusji, Sprzedający ma czas do wtorku aby ustalić z Tobą szczegóły wysyłki reklamacji, jeżeli tego nie zrobi rozpatrzymy wniosek o rekompensatę ponownie.
Przecież już wcześniej pouczyliście sprzedającego by udostępnił adres do zwrotu. Na ile razy i na ile dni powinien kupujący być przygotowany w takich przypadkach? I czego tych terminów nie ma w regulaminie by wszystko było przejrzyste?
Ja po prostu czuję bezradność i odczuwam że faworyzujecie sprzedającego a nie poszkodowanego. Uważam że jest to próba oszustwa a wy stoicie po tej złej stronie.
@_TTTTT_ a nie próbujesz dokonać zwrotu osobie prywatnej która nie musi przyjmować zwrotów ? bo firmy taki adres podają w zakładce zwroty ! napisz coś więcej ?
Sprzedający wysłał mi uszkodzoną słuchawkę i teraz mnie oskarża że ja ją podmieniłem. Ma nieaktywny numer i podejrzany adres w swoim profilu. Wszystko wskazuje że to było zaplanowane.
Podobnież sprzedający ma obowiązek rozpatrzeć reklamacje z tytułu rękojmi niezależnie od tego czy jest firmą lub osobą prywatną. On nie chce bym odesłał te słuchawki bo wie że nie udowodni mi że je podmieniłem ponieważ to będą dokładnie te słuchawki które są na zdjęciu na jego ogłoszeniu. Mam ponad 2k transakcji na allegro na 2 kontach i jeszcze nikt nie chciał mnie tak bezczelnie oszukać.
@_TTTTT_ a to co innego bo wcześniej pisałeś o zwrocie 😞 a to jet różnica zwrot a reklamacja 🙂 masz racje tu musi to rozpatrzyć !
Jak do jutra się nie odezwie zakończ dyskusję jako nie rozwiązaną i POK
Dziękuje za radę, naprawdę nieprzyjemne doświadczenie ale jak pisałem, oczekiwałem więcej wsparcia od allegro. A czuje się jakbym to ja żądał więcej niż powinienem.
@_TTTTT_ Czy sprzedawca się w ogóle odzywa, czy tylko w kwestii podania adresu zwrotu nic nie pisze? loguje się w ogóle na konto allegro?
Bo jeśli nie, to może leży w szpitalu i umiera, nic nie piszesz o sprzedawcy poza tym, ze "ignoruje" lub może nie ma jak odpowiedzieć i nawet nie wie o tym wszystkim?
No i widać jakim nowicjuszem tu jestem. Nacisnąłem zły przycisk.
Ja nie kontroluje tego czy on się loguje lub nie. Ja mogę się odnieść jedynie do tego co odpisuje.
@_TTTTT_ jak wejdziesz w jego profil to zobaczysz kiedy się ostatnio logował 🙂
@_TTTTT_ Sprzedający odzywał się w dyskusji, nasze wypowiedzi w niej są obiektywne i chcemy, żeby obie strony doszły do porozumienia. Jesteśmy bezstronni i taka jest nasza rola w dyskusjach, ponieważ Sprzedający udzialał się w dyskusji dajemy mu szansę, by rozwiązał ten problem to jednak nie oznacza, że nie wspieramy Ciebie. Jeżeli problemu nie uda się rozwiązać, będziesz mógł skorzystać z Programu Ochrony Kupujących.