Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ja również mam ten problem. Dokonałem wczoraj zakupu, który nie pojawił sie w kupionych.
Proszę o pomoc.
Z góry dziękuję i pozdrawiam
@Client:48030434 Tu zobacz; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
Nie kupiłeś na Allegro, tylko na Allegro Lokalnie.
@Client:48030434 sprawdź tu https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
Nic tam nie ma. Poza tym to sprzedawca z Chin więc to raczej bardzo nie lokalnie:)
@Client:48030434 A z konta środki poszły?
@Client:48030434 Jeśli tam nie ma nic, to pewnie nie kupiłeś z tego konta. Posprawdzaj wszystkie swoje konta. Może też kupiłeś bez logowania, albo po zakupie usunąłeś przedmiot z kupionych.
Kupiłem z mojego konta. Przyszły maile potwierdzające transakcje z allegro. Kwota zeszła z konta. Wszystko jest jak zawsze poza tym, że transakcji nie ma w kupionych.
@Client:48030434 Jak nie trafią do sprzedawcy to wrócą, zapytajmy może @_HolaOla_ @mr_oma @la_nika @nat_not
@Client:48030434 Jeśli tak, to ukryłeś zakup. Gdybyś nie ukrył, byłby widoczny w Kupionych. O jego przywrócenie możesz poprosić tu @la_nika @mr_oma lub na czacie Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e9a08961-adcb-41a5-8cd9-142dd478e1fc
to co kupił i od razu ukrył ??
@Client:48030434 widzę, że w ciągu ostatnich dni dokonałeś 3 zakupów. Jeden zakup z 24 lutego (godzina 12:50) został anulowany (tego samego dnia o godzinie 14:00). Również 24.02 kupiłeś ten sam produkt u innego sprzedającego o godzinie 12:57, ta transakcja przeszła pomyślnie i przesyłka została do Ciebie nadana 24.02. Masz jeszcze jeden zakup z wczoraj, ale myślę, że Twój problem był związany z tymi dwoma transakcjami z 24 lutego, czy teraz wszystko się wyjaśniło? Jeżeli powinien tam być jeszcze jakiś zakup to prześlij proszę zrzut ekranu z wiadomością o wpłacie od nas 🙂
Witam serdecznie. Wygląda na to, że przy usuwaniu transakcji która nie doszła do skutku, zniknęła też transakcja dokonana. Poprosiłem o przywrócenie usuniętych i wróciła na listę również zaginiona transakcja dokonana. Dziękuję bardzo problem rozwiązany.
Pozdrawiam serdecznie.
@Client:48030434 Czyli jednak ukryłeś zakup.
@Client:48030434 cieszę się, że problem rozwiązany 🙂
Pozdrawiam serdecznie!