Dlaczego mam cały czas status "W Toku"
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dobry wieczór w sobotę wieczorem robiłam przelew ze swojego rachunku bankowego, na zakup zamówienia na Allegro, problem w tym bo nie rozumiem dlaczego do tej pory mam status "W Toku"... Cały dzień dziś minął i dalej to samo .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A jak się da to możesz anulować i ponowić płatność. Ogólnie taka płatność może iść do końca następnego dnia roboczego.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mam to samo, przelew dokonany 5 minut po dokonaniu zakupów.
3 przedmioty kupione od 3 różnych sprzedawców, przelew połączony i cały czas jest "płatność w toku"

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Marek2334 Czy środki zostały pobrane z Twojego konta? Jeśli nie, to ponów proszę tę płatność, w następujący sposób:
- Przejdź do zakładki Moje zakupy.
- Skorzystaj z przycisku [ponów płatność] przy nieopłaconym zamówieniu.
- Ponownie wybierz sposób dostawy i płatności – możesz je w tym miejscu zmienić.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A co jeżeli płatność została pobrana z konta ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A jak pobrana i nie trafi do sprzedającego to wróci w 3dni na twoje konto.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
okey, to w takim razie czekamy