anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z zakupem na raty

MAMY ROZWIĄZANIE!
syroma
#2 Obserwator#

Wczoraj dokonałam zakupu na raty. Podpisałam umowę ze smartney. Dostałam dokumenty na maila. Nastąpił pierwszy kontakt ze sprzedającym. Dziś dostałam maila na skrzynkę od allegro, że zakup nie został opłacony ze względu na błąd w systemie i że mam ponowić opłatę. Zadzwoniłam do smartney i wg nich przelew poszedł normalnie.  Niepokoję się żeby nie zostać bez mebli z ratami do splacania. Jednocześnie w aplikacji allegro zakup widnieje jako opłacony i nie ma żadnych nowych wiadomości. Co mam zrobić?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@syroma Dostałaś takiego maila, ponieważ w naszym systemie są dwie próby zakupu tych mebli i w jednej z nich wniosek jest odrzucony, stąd ta automatyczna wiadomość. W przypadku drugiego zamówienia, raty są przyznane, a płatność poprawnie zakończona, więc wszystko jest w porządku. Wszystkie szczegóły swojego zamówienia znajdziesz w tej zakładce

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
syroma
#2 Obserwator#

Aaaa..no tak... Bo najpierw wybrałam inna opcję podziału na raty, ale bank odmówił. Więc automatycznie wniosek został ponowiony w innym banku z inną wysokością raty..Teraz rozumiem.. Dziękuję bardzo 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Sama namieszałaś a później zdziwienie.

oznacz moderatorów
syroma
#2 Obserwator#

Jak namieszalam???.. Bank albo się zgadza albo odrzuca... Nic tu nie mam do mieszania. Odrzucony wniosek powinien automatycznie się kasować a systemie allegro.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

I właśnie stąd ta informacja, dwa wnioski.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@syroma Możesz być spokojna, wszystko jest w porządku. Najważniejsze, że sprawa jest wyjaśniona, a my polecamy się na przyszłość. Dobrego wieczoru 🙂 

@LEW433 Będę wdzięczna za brak uszczypliwości w stronę innych użytkowników i nie wywoływanie niepotrzebnych zamieszek wieczorową porą. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów