Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj dokonałam zakupu na raty. Podpisałam umowę ze smartney. Dostałam dokumenty na maila. Nastąpił pierwszy kontakt ze sprzedającym. Dziś dostałam maila na skrzynkę od allegro, że zakup nie został opłacony ze względu na błąd w systemie i że mam ponowić opłatę. Zadzwoniłam do smartney i wg nich przelew poszedł normalnie. Niepokoję się żeby nie zostać bez mebli z ratami do splacania. Jednocześnie w aplikacji allegro zakup widnieje jako opłacony i nie ma żadnych nowych wiadomości. Co mam zrobić?
@syroma Dostałaś takiego maila, ponieważ w naszym systemie są dwie próby zakupu tych mebli i w jednej z nich wniosek jest odrzucony, stąd ta automatyczna wiadomość. W przypadku drugiego zamówienia, raty są przyznane, a płatność poprawnie zakończona, więc wszystko jest w porządku. Wszystkie szczegóły swojego zamówienia znajdziesz w tej zakładce.
Aaaa..no tak... Bo najpierw wybrałam inna opcję podziału na raty, ale bank odmówił. Więc automatycznie wniosek został ponowiony w innym banku z inną wysokością raty..Teraz rozumiem.. Dziękuję bardzo
Sama namieszałaś a później zdziwienie.
Jak namieszalam???.. Bank albo się zgadza albo odrzuca... Nic tu nie mam do mieszania. Odrzucony wniosek powinien automatycznie się kasować a systemie allegro.
I właśnie stąd ta informacja, dwa wnioski.