Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
zakupiłem kilka sztuk produktu na koncie "MediaMarktPolska" , po 3 tygodniach chciałem ponowić zamówienie, niestety przy próbie realizacji koszyka wyskakuje informacja "Nie możesz kupić w tej ofercie - sprzedający dodał Cię do czarnej listy."
na pytanie skierowane do sprzedawcy otrzymałem odpowiedź:
"Dzień dobry,
Szanowny kliencie,
Uprzejmie informuję, że profil został dodany na czarną listę z powodu zakupów w hurtowych ilościach.
W razie dodatkowych pytań zapraszam do ponownego kontaktu.
Pozdrawiam,
Zespół MediaMarkt"
pamiętacie slogan owego sprzedawcy "nie dla **piiip**ów" sprzed kilku lat?
MediaMarkt idzie z duchem czasu stosując blokady "nie dla zakupów powyżej 1 sztuki"
:D:D:D
nie nie, sprzedawca MediaMarktPolska nie udzielił jeszcze odpowiedzi, mają problem ponieważ na Allegro nie mają takiego zapisu w ofercie, regulaminie "o sprzedawcy", natomiast podanie linku do swojego sklepu to jak strzał w kolano, czekam na odpowiedź, dam znać ale wydaje mi się, że jest to typowy szach i mat, czekamy 🙂
Czekamy, czekamy... a odpowiedź (lepiej nie) będzie w stylu: "pracujemy...", " mamy na uwadze...", "rozumiemy..." "staramy się",... Na koniec: będzie po naszemu.
"I co mi Pan zrobi?"
E...szkoda nerwów.
Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?
pozdro dla kumatych 🙂
i ciekawe co dalej z tym tematem ?
🙂
w czwartek sprzedawca został poproszony o odpowiedź na moją prośbę o wskazanie regulaminu w którym mowa o zakupach hurtowych i związaną z tym blokadą, pomimo takiej prośby ze strony Allegro, przedstawiciel MM odpisał:
"Szanowny Zespole Allegro,
Kupujący został dodany do czarnej listy z powodu dodanych komentarzy oraz za zakładanie dyskusji do każdego złożonego zamówienia.
Z poważaniem,
J....."
dyskusję założyłem po dodaniu do czarnej listy, również komentarze negatywne sztuk 4 wystawiłem po założeniu dyskusji w której sprzedawca nie był w stanie udzielić odpowiedzi na moje pytania w związku z dodaniem do czarnej listy.
poniżej moja odp. w temacie informacji MM wyżej:
„Panie J.....,
"Kupujący został dodany do czarnej listy z powodu dodanych komentarzy "
w tym momencie oszukuje Pan zarówno mnie jak i Allegro, zakup był dokonany 23 kwietnia, moje konto zostało zablokowane dużo wcześniej przed założeniem tej dyskusji, komentarz negatywny wystawiłem 4 dni temu z datą 24.05, kontakt z Państwa strony się urwał, nie otrzymałem informacji na zapytanie gdzie mogę zapoznać się z regulaminem.
"oraz za zakładanie dyskusji do każdego złożonego zamówienia."
to również jest nie prawda, dyskusja założona została w celu wyjaśnienia dlaczego moje konto zostało zablokowane, następnie nie mogę się cały czas doprosić o podanie lokalizacji regulaminu o jakim Państwo mi napisali w mailu z adresu xxxxxxxxxx@allegromail.pl o treści "Uprzejmie informuję, że taka informacja znajduje się w regulaminie naszego sklepu MM."
Dodatkowo co to ma być w ogóle za stwierdzenie? kupujący został dodany do czarnej listy za zakładanie dyskusji.... to za założenie dyskusji w której chcę się dowiedzieć dlaczego moje konto zostało zablokowane mam od Państwa otrzymywać karę w postaci blokady ?
Allegro, bardzo proszę aby sprzedający wskazał zapis w regulaminie uzasadniający, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa. W dalszym ciągu sprzedawca nie udzielił mi informacji gdzie mogę zapoznać się z tym regulaminem."
Sprzedawca łącznie w 4 dyskusjach napisał to samo pomimo próśb Allegro o wskazanie regulaminu, w 4 dyskusjach otrzymał ode mnie tą samą odpowiedź.
Przypomnę tylko dlaczego toczą się równocześnie 4 dyskusje na dwóch kontach. Pierwszy zakup z konta nr.1 został zrealizowany ok. 3 tygodnie temu, 2x po 10 sztuk produktu, następnie chciałem zakupić kolejne 20 sztuk produktu w 2 zakupach po 10 sztuk i zorientowałem się, że konto nr. 1 zostało zablokowane, więc zakup zrealizowałem z konta nr.2. Sprzedający następnego dnia odpisał, że nie mają towaru i nie są w stanie zrealizować zamówienia, odpisali, że zwrócą mi wpłatę. Z ciekawości sprawdziłem czy konto nr.2 również zostało zablokowane ....a jakże 😄 stąd łącznie 4 dyskusje, dwie do konta nr.1 już po 3 tygodniach od zakupu z pytaniem skąd blokada oraz dwie dyskusje do zakupu z konta nr.2 gdzie zamówienie nie zostało zrealizowane a samo konto zostało już zablokowane, również z prośbą o wyjaśnienie skąd blokada. Przypomnę, że sprzedawca w momencie gdy otworzyłem 4 dyskusje, nie otrzymał ode mnie żadnego komentarza, negatywy poleciały po tym jak w dyskusji nie byli w stanie udzielić mi odpowiedzi dlaczego zostałem zablokowany. Dopiero po otrzymaniu maila z konta Allegro xxxxxxxxxx@allegromail.pl gdzie jasno było napisane, że blokada nastąpiła z powodu "zakupów hurtowych" zadałem pytanie w łącznie 4 dyskusjach, gdzie znajduje się regulamin gdyż nie mogę go odnaleźć zarówno w opisie zakupionych produktów jak i w sekcji "o sprzedającym". Nie otrzymałem od sprzedającego odpowiedzi, jedynie:
"Kupujący został dodany do czarnej listy z powodu dodanych komentarzy oraz za zakładanie dyskusji do każdego złożonego zamówienia."
Zarówno Allegro jak i ja wiemy, że jest to nie prawda, gdyż komentarze były wystawione po dodaniu moich dwóch konto do czarnej listy, dodatkowo uzasadnienie, że kupujący został dodany do czarnej listy z powodu zakładania dyskusji …to misją sprzedającego ma być blokada za zakładanie dyskusji? 😊
obecne stanowisko Allegro w dyskusjach:
"Allegro 28 maja 2021 13:49
Proszę sprzedającego MM o ustosunkowanie się do prośby kupującego: "bardzo proszę aby sprzedający wskazał zapis w regulaminie uzasadniający, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa. W dalszym ciągu sprzedawca nie udzielił mi informacji gdzie mogę zapoznać się z tym regulaminem."
"Allegro 28 maja 2021 13:43
Proszę sprzedającego o rzeczowe odniesienie się do zastrzeżeń klienta przedstawionych w w ostatniej wiadomości."
"Allegro 28 maja 2021 12:25
MM proszę o udzielenie kupującemu odpowiedzi dotyczącej Państwa regulaminu i wskazanego zapisu."
"Allegro 28 maja 2021 13:10
Proszę sprzedającego MM o udzielenie odpowiedzi na pytanie klienta: "proszę o wskazanie miejsca gdzie w ofercie sprzedającego widnieje zapis informujący, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa. W dalszym ciągu sprzedawca nie udzielił mi informacji gdzie mogę zapoznać się z tym regulaminem."
Mają czas do poniedziałku 12:25 – 13:49 aby odpowiedzieć na prośbę Allegro
O ile się ostatnio nic w matematyce nie zmieniło, to 10+10+10+10=40
Pracowałem kiedyś z kolegą, który opowiadał, że drugą klawiaturę do komputera musi mieć zawsze na zapas, bo jak się wk***i, to ta ta pierwsza ląduje na ścianie. Widzę, że kolega ma chyba podobny problem ;]
A tak na serio. Istotę problemu sam odkryłeś. Wolą sprzedawać u siebie, a najlepiej jeśli towar rozejdzie się po większej ilości kupujących. Tak się robi przy okazji akcji z masłem, cukrem itp. w sieciówkach. To forma promocji marki. Oficjalny sklep allegro też tak robił (trzeba było mieć smarta) - sam kupiłem jedną sztukę towaru, potem chciałem drugą i ... zonk. Nie dało się (pojawił się jakiś komunikat o ograniczeniu w sztukach na osobę). Poprosiłem kolegę, żeby wziął na siebie.
Natomiast inna sprawa to odsyłanie do regulaminów poza allegro i czarna lista za to, że klient chciał kupić więcej, bo im macierzysty magazyn wypróżnia.
Pracowałem kiedyś z kolegą, który opowiadał, że drugą klawiaturę do komputera musi mieć zawsze na zapas, bo jak się wk***i, to ta ta pierwsza ląduje na ścianie.
Ja znałem lepszego. Jak szedł do komputerowego to kupował 3 sztuki na raz. Na dwa tygodnie mu starczało zazwyczaj...
obecne stanowisko Allegro w dyskusjach:
"Allegro 28 maja 2021 13:49
Proszę sprzedającego MediaMarktPolska o ustosunkowanie się do prośby kupującego: "bardzo proszę aby sprzedający wskazał zapis w regulaminie uzasadniający, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa. W dalszym ciągu sprzedawca nie udzielił mi informacji gdzie mogę zapoznać się z tym regulaminem."
"Allegro 28 maja 2021 13:43
Proszę sprzedającego o rzeczowe odniesienie się do zastrzeżeń klienta przedstawionych w w ostatniej wiadomości."
"Allegro 28 maja 2021 12:25
MediaMarktPolska proszę o udzielenie kupującemu odpowiedzi dotyczącej Państwa regulaminu i wskazanego zapisu."
"Allegro 28 maja 2021 13:10
Proszę sprzedającego MediaMarktPolska o udzielenie odpowiedzi na pytanie klienta: "proszę o wskazanie miejsca gdzie w ofercie sprzedającego widnieje zapis informujący, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa. W dalszym ciągu sprzedawca nie udzielił mi informacji gdzie mogę zapoznać się z tym regulaminem."
nadmienię tylko, że sprzedawca nie był w stanie zrealizować zamówienia 20 sztuk produktu zakupionego przez Allegro, informacja "nie mamy już na stanie", ale jakoś przez stronę sprzedawcy znalazły się braki na stanie 😄 łącznie 20 sztuk produktu, którego przez Allegro nie byli mi w stanie sprzedać
wniosek? te blokady naprawdę są skuteczne, nie dali zarobić Allegro, po odrzuceniu zamówienia na Allegro skutecznie mnie ściągnęli do swojego sklepu gdzie bez problemu zamówiłem ten sam towar.
co do dodawania do czarnej listy za "zakupy hurtowe", z ich komentarzy negatywnych wynika, że wiele osób zostało już w ten sposób potraktowanych
27.05
"Sprzedaje produkty, których niby nie posiada na stanie i przesyła za każdym razem automatycznie wygenerowaną wiadomość "Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nastąpiła rozbieżność pomiędzy stanem systemowym, a fizycznym." Po napisaniu maila zwrotnego, czy mogą zaproponować coś zamiennie nie odpowiada. Kolejnego dnia na stronie MediaMarkt produkt nadal widnieje. W większości przypadków przy zakupie produktów w ilości powyżej 2szt jednorazowo, kupujący z automatu dodawany jest na czarną listę."
27.05
""ie polecam. W zamian za zakup 20 sztuk po cenie rynkowej (taka sama jak u innych sprzedawcówna Allegro) zostałem dodany na czarną listę kupujących. Widać, że firma jest typowo nastawiona na ilość wejść i promowanie swojej strony internetowej."
26.05
"26.05. Zakupiłem 10 szt. System audio SONY GTK-XB60. Zamówienie było opłacone przelewem od razu za 10 szt. z konta firmowego. Następnego dnia otrzymałem 3 szt. SONY GTK-XB60 i fakturę na 3 szt. Zamówienie zostało podzielone na 3 zamówienia po 3 szt sprzętu. Za 1 ten system dostałem zwrót pieniędzy. Dzwonię na infolinie, konsultant polecił zakupić ten brakujący sprzęt jeszcze raz. Kiedy probowałem otrzymałem wiadomość że sprzedający dodał mnie do czarnej listy. Z jakiego powodu? Nie polecam "
12.05
"Z jakiegoś niezrozumiałego powodu sprzedawca wrzucił konto na "czarną listę"."
jeszcze jedna odpowiedź do mnie ze strony sprzedawcy:
"Szanowny Zespole Allegro,
Kupujący został dodany do czarnej listy z powodu dodanych komentarzy oraz za zakładanie dyskusji do każdego złożonego zamówienia.
Z poważaniem,"
komentarze otrzymali ode mnie po założeniu blokady na moje konto, nie odwrotnie 🙂 i pamiętajcie o jednym ...sprzedawca MM blokuje za zakładanie dyskusji, chcecie coś wyjaśnić, zapytać sprzedawcę ...ban z miejsca bo założyliście dyskusję.
Odpowiedź MediaMartk w 4 wątkach na prośby Allegro o wskazanie regulaminu i ustosunkowanie się do mojej prośby
"MediaMarktPolska 31 maja 2021 08:59
obecne stanowisko Allegro w dyskusjach:
"Allegro 28 maja 2021 13:49
Proszę sprzedającego MediaMarktPolska o ustosunkowanie się do prośby kupującego: "bardzo proszę aby sprzedający wskazał zapis w regulaminie uzasadniający, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa. W dalszym ciągu sprzedawca nie udzielił mi informacji gdzie mogę zapoznać się z tym regulaminem."
"Allegro 28 maja 2021 13:43
Proszę sprzedającego o rzeczowe odniesienie się do zastrzeżeń klienta przedstawionych w w ostatniej wiadomości."
"Allegro 28 maja 2021 12:25
MediaMarktPolska proszę o udzielenie kupującemu odpowiedzi dotyczącej Państwa regulaminu i wskazanego zapisu."
"Allegro 28 maja 2021 13:10
Proszę sprzedającego MediaMarktPolska o udzielenie odpowiedzi na pytanie klienta: "proszę o wskazanie miejsca gdzie w ofercie sprzedającego widnieje zapis informujący, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa. W dalszym ciągu sprzedawca nie udzielił mi informacji gdzie mogę zapoznać się z tym regulaminem."
ciągnę temat dalej, moja odpowiedź
"Szanowny Sprzedawco,
ja nie oczekuję usunięcia konta z czarnej listy, proszę o ustosunkowanie się do mojej prośby o wskazanie zapisu w regulaminie, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa."
Na znanym zagranicznym portalu aukcyjnym często ograniczają ilość zakupów w jednej aukcji. Ale to inny kraj, inne prawo...
@Psychedelic99 wyraźnie palą głupa i grają na zwłokę licząc, że machniesz ręką i dasz sobie spokój. Czekamy na dalszy rozwój wypadków, ale widząc ich podejście do problemu, to prędko się to nie skończy.
🙂
nie mam zamiaru kończyć dyskusji w której chcę wyłącznie dowiedzieć się gdzie ten regulamin o którym napisali. Skoro same wytyczne Allegro mówią o tym, że dodanie do czarnej listy powinno mieć jakiekolwiek uzasadnienie a w tym przypadku sami mi napisali, że konta zostały zablokowane z powodu zakupu hurtowego o którym mowa w ich regulaminie, to chcę zapoznać się z tym regulaminem, ogólnie sprzedawca dno, sami piszą o regulaminie, następnie kontakt z adresem @allegromail.pl się urywa a przedstawiciele sklepu zupełnie nie reagują na moje prośby i dodatkowo portalu Allegro, w 3 dyskusjach Allegro już 2x napisało aby sprzedawca wskazał miejsce regulaminu a tu cyk odpowiedzi zupełnie od czapy.