
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
zakupiłem kilka sztuk produktu na koncie "MediaMarktPolska" , po 3 tygodniach chciałem ponowić zamówienie, niestety przy próbie realizacji koszyka wyskakuje informacja "Nie możesz kupić w tej ofercie - sprzedający dodał Cię do czarnej listy."
na pytanie skierowane do sprzedawcy otrzymałem odpowiedź:
"Dzień dobry,
Szanowny kliencie,
Uprzejmie informuję, że profil został dodany na czarną listę z powodu zakupów w hurtowych ilościach.
W razie dodatkowych pytań zapraszam do ponownego kontaktu.
Pozdrawiam,
Zespół MediaMarkt"
pamiętacie slogan owego sprzedawcy "nie dla **piiip**ów" sprzed kilku lat?
MediaMarkt idzie z duchem czasu stosując blokady "nie dla zakupów powyżej 1 sztuki"
:D:D:D

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie nie, sprzedawca MediaMarktPolska nie udzielił jeszcze odpowiedzi, mają problem ponieważ na Allegro nie mają takiego zapisu w ofercie, regulaminie "o sprzedawcy", natomiast podanie linku do swojego sklepu to jak strzał w kolano, czekam na odpowiedź, dam znać ale wydaje mi się, że jest to typowy szach i mat, czekamy 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czekamy, czekamy... a odpowiedź (lepiej nie) będzie w stylu: "pracujemy...", " mamy na uwadze...", "rozumiemy..." "staramy się",... Na koniec: będzie po naszemu.
"I co mi Pan zrobi?"
E...szkoda nerwów.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi?
pozdro dla kumatych 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
i ciekawe co dalej z tym tematem ?
Dobra rada zaczyna się od milczenia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
w czwartek sprzedawca został poproszony o odpowiedź na moją prośbę o wskazanie regulaminu w którym mowa o zakupach hurtowych i związaną z tym blokadą, pomimo takiej prośby ze strony Allegro, przedstawiciel MM odpisał:
"Szanowny Zespole Allegro,
Kupujący został dodany do czarnej listy z powodu dodanych komentarzy oraz za zakładanie dyskusji do każdego złożonego zamówienia.
Z poważaniem,
J....."
dyskusję założyłem po dodaniu do czarnej listy, również komentarze negatywne sztuk 4 wystawiłem po założeniu dyskusji w której sprzedawca nie był w stanie udzielić odpowiedzi na moje pytania w związku z dodaniem do czarnej listy.
poniżej moja odp. w temacie informacji MM wyżej:
„Panie J.....,
"Kupujący został dodany do czarnej listy z powodu dodanych komentarzy "
w tym momencie oszukuje Pan zarówno mnie jak i Allegro, zakup był dokonany 23 kwietnia, moje konto zostało zablokowane dużo wcześniej przed założeniem tej dyskusji, komentarz negatywny wystawiłem 4 dni temu z datą 24.05, kontakt z Państwa strony się urwał, nie otrzymałem informacji na zapytanie gdzie mogę zapoznać się z regulaminem.
"oraz za zakładanie dyskusji do każdego złożonego zamówienia."
to również jest nie prawda, dyskusja założona została w celu wyjaśnienia dlaczego moje konto zostało zablokowane, następnie nie mogę się cały czas doprosić o podanie lokalizacji regulaminu o jakim Państwo mi napisali w mailu z adresu xxxxxxxxxx@allegromail.pl o treści "Uprzejmie informuję, że taka informacja znajduje się w regulaminie naszego sklepu MM."
Dodatkowo co to ma być w ogóle za stwierdzenie? kupujący został dodany do czarnej listy za zakładanie dyskusji.... to za założenie dyskusji w której chcę się dowiedzieć dlaczego moje konto zostało zablokowane mam od Państwa otrzymywać karę w postaci blokady ?
Allegro, bardzo proszę aby sprzedający wskazał zapis w regulaminie uzasadniający, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa. W dalszym ciągu sprzedawca nie udzielił mi informacji gdzie mogę zapoznać się z tym regulaminem."
Sprzedawca łącznie w 4 dyskusjach napisał to samo pomimo próśb Allegro o wskazanie regulaminu, w 4 dyskusjach otrzymał ode mnie tą samą odpowiedź.
Przypomnę tylko dlaczego toczą się równocześnie 4 dyskusje na dwóch kontach. Pierwszy zakup z konta nr.1 został zrealizowany ok. 3 tygodnie temu, 2x po 10 sztuk produktu, następnie chciałem zakupić kolejne 20 sztuk produktu w 2 zakupach po 10 sztuk i zorientowałem się, że konto nr. 1 zostało zablokowane, więc zakup zrealizowałem z konta nr.2. Sprzedający następnego dnia odpisał, że nie mają towaru i nie są w stanie zrealizować zamówienia, odpisali, że zwrócą mi wpłatę. Z ciekawości sprawdziłem czy konto nr.2 również zostało zablokowane ....a jakże 😄 stąd łącznie 4 dyskusje, dwie do konta nr.1 już po 3 tygodniach od zakupu z pytaniem skąd blokada oraz dwie dyskusje do zakupu z konta nr.2 gdzie zamówienie nie zostało zrealizowane a samo konto zostało już zablokowane, również z prośbą o wyjaśnienie skąd blokada. Przypomnę, że sprzedawca w momencie gdy otworzyłem 4 dyskusje, nie otrzymał ode mnie żadnego komentarza, negatywy poleciały po tym jak w dyskusji nie byli w stanie udzielić mi odpowiedzi dlaczego zostałem zablokowany. Dopiero po otrzymaniu maila z konta Allegro xxxxxxxxxx@allegromail.pl gdzie jasno było napisane, że blokada nastąpiła z powodu "zakupów hurtowych" zadałem pytanie w łącznie 4 dyskusjach, gdzie znajduje się regulamin gdyż nie mogę go odnaleźć zarówno w opisie zakupionych produktów jak i w sekcji "o sprzedającym". Nie otrzymałem od sprzedającego odpowiedzi, jedynie:
"Kupujący został dodany do czarnej listy z powodu dodanych komentarzy oraz za zakładanie dyskusji do każdego złożonego zamówienia."
Zarówno Allegro jak i ja wiemy, że jest to nie prawda, gdyż komentarze były wystawione po dodaniu moich dwóch konto do czarnej listy, dodatkowo uzasadnienie, że kupujący został dodany do czarnej listy z powodu zakładania dyskusji …to misją sprzedającego ma być blokada za zakładanie dyskusji? 😊
obecne stanowisko Allegro w dyskusjach:
"Allegro 28 maja 2021 13:49
Proszę sprzedającego MM o ustosunkowanie się do prośby kupującego: "bardzo proszę aby sprzedający wskazał zapis w regulaminie uzasadniający, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa. W dalszym ciągu sprzedawca nie udzielił mi informacji gdzie mogę zapoznać się z tym regulaminem."
"Allegro 28 maja 2021 13:43
Proszę sprzedającego o rzeczowe odniesienie się do zastrzeżeń klienta przedstawionych w w ostatniej wiadomości."
"Allegro 28 maja 2021 12:25
MM proszę o udzielenie kupującemu odpowiedzi dotyczącej Państwa regulaminu i wskazanego zapisu."
"Allegro 28 maja 2021 13:10
Proszę sprzedającego MM o udzielenie odpowiedzi na pytanie klienta: "proszę o wskazanie miejsca gdzie w ofercie sprzedającego widnieje zapis informujący, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa. W dalszym ciągu sprzedawca nie udzielił mi informacji gdzie mogę zapoznać się z tym regulaminem."
Mają czas do poniedziałku 12:25 – 13:49 aby odpowiedzieć na prośbę Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
O ile się ostatnio nic w matematyce nie zmieniło, to 10+10+10+10=40
Pracowałem kiedyś z kolegą, który opowiadał, że drugą klawiaturę do komputera musi mieć zawsze na zapas, bo jak się wk***i, to ta ta pierwsza ląduje na ścianie. Widzę, że kolega ma chyba podobny problem ;]
A tak na serio. Istotę problemu sam odkryłeś. Wolą sprzedawać u siebie, a najlepiej jeśli towar rozejdzie się po większej ilości kupujących. Tak się robi przy okazji akcji z masłem, cukrem itp. w sieciówkach. To forma promocji marki. Oficjalny sklep allegro też tak robił (trzeba było mieć smarta) - sam kupiłem jedną sztukę towaru, potem chciałem drugą i ... zonk. Nie dało się (pojawił się jakiś komunikat o ograniczeniu w sztukach na osobę). Poprosiłem kolegę, żeby wziął na siebie.
Natomiast inna sprawa to odsyłanie do regulaminów poza allegro i czarna lista za to, że klient chciał kupić więcej, bo im macierzysty magazyn wypróżnia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pracowałem kiedyś z kolegą, który opowiadał, że drugą klawiaturę do komputera musi mieć zawsze na zapas, bo jak się wk***i, to ta ta pierwsza ląduje na ścianie.
Ja znałem lepszego. Jak szedł do komputerowego to kupował 3 sztuki na raz. Na dwa tygodnie mu starczało zazwyczaj...
Sprzedawca Twój wróg!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
obecne stanowisko Allegro w dyskusjach:
"Allegro 28 maja 2021 13:49
Proszę sprzedającego MediaMarktPolska o ustosunkowanie się do prośby kupującego: "bardzo proszę aby sprzedający wskazał zapis w regulaminie uzasadniający, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa. W dalszym ciągu sprzedawca nie udzielił mi informacji gdzie mogę zapoznać się z tym regulaminem."
"Allegro 28 maja 2021 13:43
Proszę sprzedającego o rzeczowe odniesienie się do zastrzeżeń klienta przedstawionych w w ostatniej wiadomości."
"Allegro 28 maja 2021 12:25
MediaMarktPolska proszę o udzielenie kupującemu odpowiedzi dotyczącej Państwa regulaminu i wskazanego zapisu."
"Allegro 28 maja 2021 13:10
Proszę sprzedającego MediaMarktPolska o udzielenie odpowiedzi na pytanie klienta: "proszę o wskazanie miejsca gdzie w ofercie sprzedającego widnieje zapis informujący, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa. W dalszym ciągu sprzedawca nie udzielił mi informacji gdzie mogę zapoznać się z tym regulaminem."

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nadmienię tylko, że sprzedawca nie był w stanie zrealizować zamówienia 20 sztuk produktu zakupionego przez Allegro, informacja "nie mamy już na stanie", ale jakoś przez stronę sprzedawcy znalazły się braki na stanie 😄 łącznie 20 sztuk produktu, którego przez Allegro nie byli mi w stanie sprzedać
wniosek? te blokady naprawdę są skuteczne, nie dali zarobić Allegro, po odrzuceniu zamówienia na Allegro skutecznie mnie ściągnęli do swojego sklepu gdzie bez problemu zamówiłem ten sam towar.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
co do dodawania do czarnej listy za "zakupy hurtowe", z ich komentarzy negatywnych wynika, że wiele osób zostało już w ten sposób potraktowanych
27.05
"Sprzedaje produkty, których niby nie posiada na stanie i przesyła za każdym razem automatycznie wygenerowaną wiadomość "Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nastąpiła rozbieżność pomiędzy stanem systemowym, a fizycznym." Po napisaniu maila zwrotnego, czy mogą zaproponować coś zamiennie nie odpowiada. Kolejnego dnia na stronie MediaMarkt produkt nadal widnieje. W większości przypadków przy zakupie produktów w ilości powyżej 2szt jednorazowo, kupujący z automatu dodawany jest na czarną listę."
27.05
""ie polecam. W zamian za zakup 20 sztuk po cenie rynkowej (taka sama jak u innych sprzedawcówna Allegro) zostałem dodany na czarną listę kupujących. Widać, że firma jest typowo nastawiona na ilość wejść i promowanie swojej strony internetowej."
26.05
"26.05. Zakupiłem 10 szt. System audio SONY GTK-XB60. Zamówienie było opłacone przelewem od razu za 10 szt. z konta firmowego. Następnego dnia otrzymałem 3 szt. SONY GTK-XB60 i fakturę na 3 szt. Zamówienie zostało podzielone na 3 zamówienia po 3 szt sprzętu. Za 1 ten system dostałem zwrót pieniędzy. Dzwonię na infolinie, konsultant polecił zakupić ten brakujący sprzęt jeszcze raz. Kiedy probowałem otrzymałem wiadomość że sprzedający dodał mnie do czarnej listy. Z jakiego powodu? Nie polecam "
12.05
"Z jakiegoś niezrozumiałego powodu sprzedawca wrzucił konto na "czarną listę"."

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jeszcze jedna odpowiedź do mnie ze strony sprzedawcy:
"Szanowny Zespole Allegro,
Kupujący został dodany do czarnej listy z powodu dodanych komentarzy oraz za zakładanie dyskusji do każdego złożonego zamówienia.
Z poważaniem,"
komentarze otrzymali ode mnie po założeniu blokady na moje konto, nie odwrotnie 🙂 i pamiętajcie o jednym ...sprzedawca MM blokuje za zakładanie dyskusji, chcecie coś wyjaśnić, zapytać sprzedawcę ...ban z miejsca bo założyliście dyskusję.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odpowiedź MediaMartk w 4 wątkach na prośby Allegro o wskazanie regulaminu i ustosunkowanie się do mojej prośby
"MediaMarktPolska 31 maja 2021 08:59
Swoje stanowisko przedstawiliśmy wcześniej, konto nie zostanie usunięte z czarnej listy.
R.... J...."
obecne stanowisko Allegro w dyskusjach:
"Allegro 28 maja 2021 13:49
Proszę sprzedającego MediaMarktPolska o ustosunkowanie się do prośby kupującego: "bardzo proszę aby sprzedający wskazał zapis w regulaminie uzasadniający, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa. W dalszym ciągu sprzedawca nie udzielił mi informacji gdzie mogę zapoznać się z tym regulaminem."
"Allegro 28 maja 2021 13:43
Proszę sprzedającego o rzeczowe odniesienie się do zastrzeżeń klienta przedstawionych w w ostatniej wiadomości."
"Allegro 28 maja 2021 12:25
MediaMarktPolska proszę o udzielenie kupującemu odpowiedzi dotyczącej Państwa regulaminu i wskazanego zapisu."
"Allegro 28 maja 2021 13:10
Proszę sprzedającego MediaMarktPolska o udzielenie odpowiedzi na pytanie klienta: "proszę o wskazanie miejsca gdzie w ofercie sprzedającego widnieje zapis informujący, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa. W dalszym ciągu sprzedawca nie udzielił mi informacji gdzie mogę zapoznać się z tym regulaminem."
ciągnę temat dalej, moja odpowiedź
"Szanowny Sprzedawco,
ja nie oczekuję usunięcia konta z czarnej listy, proszę o ustosunkowanie się do mojej prośby o wskazanie zapisu w regulaminie, że zakup 10 sztuk produktu traktowany jest jako sprzedaż hurtowa."

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na znanym zagranicznym portalu aukcyjnym często ograniczają ilość zakupów w jednej aukcji. Ale to inny kraj, inne prawo...
Sprzedawca Twój wróg!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Psychedelic99 wyraźnie palą głupa i grają na zwłokę licząc, że machniesz ręką i dasz sobie spokój. Czekamy na dalszy rozwój wypadków, ale widząc ich podejście do problemu, to prędko się to nie skończy.
Dobra rada zaczyna się od milczenia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nie mam zamiaru kończyć dyskusji w której chcę wyłącznie dowiedzieć się gdzie ten regulamin o którym napisali. Skoro same wytyczne Allegro mówią o tym, że dodanie do czarnej listy powinno mieć jakiekolwiek uzasadnienie a w tym przypadku sami mi napisali, że konta zostały zablokowane z powodu zakupu hurtowego o którym mowa w ich regulaminie, to chcę zapoznać się z tym regulaminem, ogólnie sprzedawca dno, sami piszą o regulaminie, następnie kontakt z adresem @allegromail.pl się urywa a przedstawiciele sklepu zupełnie nie reagują na moje prośby i dodatkowo portalu Allegro, w 3 dyskusjach Allegro już 2x napisało aby sprzedawca wskazał miejsce regulaminu a tu cyk odpowiedzi zupełnie od czapy.