anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego moja płatność kartą co jakiś czas zostaje odrzucona,mimo że karta jest aktywna

MAMY ROZWIĄZANIE!
mihol52
#8 Zapaleniec#

Dlaczego moja płatność kartą co jakiś czas zostaje odrzucona,mimo że karta jest aktywna ,płacę nią za granicą ,limity ok. Dzieje się to tylko na allegro jakaś porażka Karta w nestbanku

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
sophie-bunny
#13 Ambasador#
oznacz moderatorów
mihol52
#8 Zapaleniec#

wszystko jest jak trzeba .U tego sprzedawcy kupuje co jakiś czas .

 

oznacz moderatorów
mihol52
#8 Zapaleniec#

Moim zdaniem żle działa weryfikacja danych z Bankiem . Płacę tą kartą również za granicą i tylko tutaj są takie cyrki

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mihol52 Podaj proszę numer przykładowego zamówienia, przy którym wystąpił taki problem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
mihol52
#8 Zapaleniec#

poprzednie zamówienie Nr 19fd6621-c78f-11eb-9ec3-899c9c51b00d

oznacz moderatorów
mihol52
#8 Zapaleniec#

to jest zamówienie z dzisiaj z odrzuconą płatnością i druga w kolejności ,pierwsza dotyczyła innego artykułu

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@sophie-bunny Wprowadzasz w błąd. W kategoriach wyłączonych z płatności kartą nie ma w ogóle możliwości nią zapłacić, a autor wątku płaci, tylko płatność jest odrzucana.

oznacz moderatorów
mihol52
#8 Zapaleniec#

W tym zamówieniu jest możliwość płatności kartą bo już to robiłem. Odrzucenie płatności następuje podczas weryfikacji z bankiem

 

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

Może zamiast wytykać innym rzekome (bo w poście @sophie-bunny widać co najwyżej domniemanie, a nie stwierdzenie faktu) wprowadzanie w błąd (co nie jest mile widziane przez moderację, ale najwidoczniej zasady ustalone przez moderację "respektujesz" tylko wtedy, gdy dotyczą innych, a nie ciebie), sama podasz rozwiązanie problemu lub możliwą przyczynę jego występowania?
A jeśli nie masz nic konstruktywnego do napisania w temacie, to po prostu się nie odzywaj - nie w każdym wątku muszą być twoje posty.

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@msniezek 

‎24-08-2020 13:37

@Knowhere nie zostałeś wywołany, a mimo to uznałeś, że odpowiesz wywołując - w dodatku stosując dokładnie ten sam styl wypowiedzi, co wcześniej. Bez najmniejszej reakcji na moje prośby i upomnienia. Jednodniowa przerwa od Gadane to jedyne, co mogę w tej sytuacji zrobić. Nie praktykujemy informowania o tym publicznie, ale tu nie mam za bardzo wyjścia. W Twoim poście (tym i poprzednich) jest wiele elementów, które mi się nie podobają. Niektóre sprawiają wrażenie (chciałbym się mylić) celowej próby poniżenia, inne zarzut czynią z czyjejś aktywności na Gadane, co jest już całkowitym absurdem i strzałem we własną stopę, bo jasne jest chyba, że w takiej sytuacji zawsze staniemy po stronie atakowanego.

Dopóki obaj skupiacie się na tym, co robicie dobrze - np. na merytorycznych odpowiedziach w wątkach - nie ma najmniejszego znaczenia, kto kogo drażni i dlaczego. Nie jestem w stanie sprawić, że przestaniecie się wzajemnie widzieć, ale prosiłbym, żebyście od dzisiaj nie wywoływali się na publicznych forach Gadane, nie nawiązywali do wypowiedzi drugiego ani nie czynili w jego stronę zawoalowanych aluzji. Może wtedy będzie spokój.

Jeżeli do powyższego ktoś ma jakiś komentarz, prosiłbym - zamiast umieszczania go na Gadane - o wysłanie go na maciej.sniezek@allegro.pl. Dziękuję.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności
 
oznacz moderatorów
mihol52
#8 Zapaleniec#

Mam bardzo gorącą prośbę by swoje flustracje uzewnętrzniać gdzie indziej chcę tylko kupić przedmiot i myślę że moderator rozwiąże ten problem i tyle w temacie.

Czekam na odpowiedz moderatora .Pozdrawiam całą społeczność i bardzo miłego dnia

oznacz moderatorów
TATLOK
#15 Entuzjasta#

@mihol52 Czy kontaktowaleś się w tej sprawie z bankiem, bo wiesz co, wydaje mi się że może być coś z tym bankiem, mnie ostatnio Google Pay poinformowało o odłączeniu ich karty z systemów płatności, sprawę olałem bo praktyczniejsze nie korzystam z ich oferty na codzień.

oznacz moderatorów
mihol52
#8 Zapaleniec#

Logowalem się do Banku i sprawdzałem wszystkie limity. Wszystko jest Oki Płacę ta karta zagranicą i dzisiaj też po nie udanej płatności na allegro i nie ma problemu

oznacz moderatorów
mihol52
#8 Zapaleniec#

Kontaktowałem się z Bankiem i karta została zablokowana przez platformę płatniczą operatorem PayU. Dlatego że wprawdzie pojawiła się plansza weryfikacji ale bez pola na kod sms przykryta komunikatem dalej i nic się nie działo. Taka plansza sugerowała kliknięcie "dalej co skutkowało błędnym kodem. Nadal się to dzieje . Ewidentnie jest coś po stronie operatorem płatności PayU

 

Moderator pomocy?????

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@mihol52 Konsultujemy Twoje zgłoszenie. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów