anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego moja płatność ma oznaczenie "płatność w toku" ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
WiesiekGal
#7 Wielbiciel#
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

Albo przelew tradycyjny i nie zaksięgowany jeszcze. Albo coś poszło nie tak i po jakimś czasie zostanie anulowana i wróci tam skąd przyszła.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WiesiekGal płatność jeszcze się nie zaksięgowała, dlatego widoczny jest taki status. Rozumiem, że potwierdziłeś płatność w banku? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
WiesiekGal
#7 Wielbiciel#

tak ale nie widzę żeby pobrane zostały środki z konta

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@WiesiekGal w takiej sytuacji możesz anulować płatność w tej zakładce i ponowić ją w tej samej zakładce, to powinno przyspieszyć proces. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów