Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego w moich zakupach moja paczka widnieje ze statusem "W przygotowaniu" skoro ja już dawno ją odebrałam? Kupiłam, zapłaciłam, odebrałam, a tu się nic nie zmieniło.
Przy tym nie mogę wystawić oceny sprzedającemu, bo pisze że mam aktywować konto, a ja przelew aktywacyjny już zrobiłam. Co jest grane? Zaznaczam, jestem nowa i tylko chcę kupować. Wolałabym mieć we wszystkim porządek. Kiedyś miałam inne konto i wyglądało to inaczej. Proszę o odpowiedź
@BasiaChmura jak masz paczkę w czym problem, pewnie sprzedawca nie wprowadził numeru i nie zmienił statusu 🙂
Numer przesyłki jest, a ze sprzedającym się kontaktowałam i mówi, że u niego jest wszystko dobrze i zmienił status jak widział na śledzeniu że paczka odebrana.
@BasiaChmura Cześć 🙂 Spróbuj jeszcze raz aktywować konto, tutaj znajdziesz instrukcję: https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/rejestracja-i-aktywacja/czym-jest-pelna-aktywacja-konta-i-ja...
W sprawie statusu "W przygotowaniu" napisz proszę bezpośrednio do InPost i podaj takie informacje jak kod/adres Paczkomatu, a także informacje, czy korzystałaś z kodu odbioru i czy otworzyłaś skrytkę za pomocą aplikacji. Wygląda na to, że właściwy status paczki nie został poprawnie zaktualizowany. Możesz skorzystać z formularza kontaktowego https://inpost.pl/kontakt
Dziękuję za rzetelną odpowiedź.