anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego na moim koncie nie ma Smart oraz historii zakupów?

Client:120544555
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry.Mialam konto od dawna i też wykupiłam Smart a teraz wszystko się wyczyściło i jest wszystko od nowa, jestem jako nowy ...Co zrobić żeby to odwrócić?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:120544555 Zalogować się na tamte konto, tamte gdzie masz to opłacone, powinno pomóc!

oznacz moderatorów

Client:53164348
#7 Wielbiciel#

Dziekuje.Pomogło🙂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:120544555 Konto, z którego teraz piszesz, zostało założone wczoraj. Musisz zalogować się na swoje stare konto. 

oznacz moderatorów

Client:53164348
#7 Wielbiciel#

Dziekuje.Udało się 🙂

oznacz moderatorów