Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
dzień dobry! proszę pośpieszyć rozwiązania tematu z sprzedającym „Oskar [edycja]„. jeszcze wczoraj rozpoczęłam dyskusje. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ widzę że był logowany dziś rano, jednak moja wiadomość nadal nie została przeczytana. rozumiem że ma 1 dobę na odpowiedź ale on przez 2 dni już nie odpowiada. proszę o pomoc.
W dyskusji masz taki przycisk „poproś o pomoc Allegro” - zrób z niego użytek 🙃
Dzień dobry @Restaer-PL, jakiego konta lub zamówienia to dotyczy?
Możliwość poproszenia o pomoc w dyskusji pojawi się po 24h od jej rozpoczęcia, a sprzedający ma 24h w dni robocze na odpowiedź. Jeśli więc wczoraj dyskusja została rozpoczęta, to muszę poprosić Cię o cierpliwość, równo po 24h, będziesz mogła wezwać w dyskusji pracownika Allegro.
czy w tej chwili ja mogę zwrócić zakup?
zwrócić możesz bez podania przyczyny w ciągu 2 tygodni, aczkolwiek jeśli było uszkodzenie to musisz to zgłosić sprzedającemu
zgłosić mogę przecież towarów ja nie mam 😂. jak mam postąpić w tej sytuacji? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
anulować zwrot nie mogę
@Restaer-PL czy możesz podać numer tego zamówienia?
Zgłosiłaś zwrot, a zamówienie jeszcze do Ciebie nie dotarło, czy założyłaś dyskusję, aby sprzedający odpowiedział, czy masz odbierać przesyłkę, gdy dojdzie, czy o co chodzi?
nr: 6dfb07e0-dfca-11ee-b023-1dc65cd899f8
zamówienie jeszcze nie dotarło do mnie dlatego założyłam dyskusje ponieważ sprzedawca nie odpowiada mi przez 2 dni. spróbowałam dokonać "zwrot zakupu" żeby dostać zwrot pieniądze, ale okazało się że to tak nie działa
@Restaer-PL ok, teraz wszystko rozumiem, sprzedający odpisał w dyskusję, że zaraz zleci zwrot wpłaty (co zrobił), więc poczekaj proszę na wiadomość e-mail od nas w tej sprawie, a następnie zakończ dyskusję jako rozwiązaną.
dobrze, dziękuje
@Restaer-PL Nic nie musisz już robić ale możesz odznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną, skoro nie potrafi odpowiedzieć! Ale dopiero taka możliwość pojawi się po 14dniach.
Zakup od osoby prywatnej czy od firmy?
osoba prywatna. tylko piszę z konta firmowego
Jeśli zakup od osoby prywatnej to odpowiedź na pytanie „czy w tej chwili ja mogę zwrócić zakup?” brzmi NIE (chyba że sprzedający wyrazi na to zgodę).
Możesz a nawet powinieneś złożyć reklamację.
Także najlepiej poczekaj na odpowiedź sprzedającego lub pomoc pracownika allegro.