Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
Zrobiłem zwrot, powód to niezgodność towaru z opisem i niekompletność. Sprzedający napisał, że prawdopodobnie pomylono zamówienia. Teraz dlaczego allegro w kwocie należnej mi do zwrotu nie uwzględniło mi kosztu opłaconej przeze mnie przesyłki? Dlaczego mam ponosić koszta przesyłki, którą muszę zwrócić z winy sprzedającego? Kiedyś chyba tak nie było, czy zmienił się regulamin?
Pozdrawiam
Dlatego że jak zwracasz to koszt odesłania ponosi kupujący, należało reklamować to sprzedający musiałby Ci go zwrócić, ale możesz otworzyć dyskusję ze sprzedającym i tam opisać problem a powinien Ci zwrócić: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Zgłoszenie niezgodności to reklamacja a sprzedawca przyznając się do błędu powinien pokryć koszt zwrotu i nadania drugiej przesyłki z poprawnym towarem.
No właśnie, ale myślę, że allegro podczas gdy jako powód zwrotu zaznaczam niezgodność towaru z opisem (co uczyniłem) powinno uwzględnić koszt wysyłki w swoim podliczeniu, gdyż to ono jak mniemam obliguje sprzedającego do przelania określonej w nim kwoty. Jest tak czy inaczej? Dziękuję za odpowiedzi.
@Ptoki8 ten formularz zwrotu jest skopany pierwsze 3 opcje to zwrot kolejne 3 reklamacja więc jak zaznaczyłeś coś z 1-3 to zwrot zgłosiłeś ergo nie należy się kasa za przesyłkę. Allegro nie ma ochoty od 3 lat czegoś z tym zrobić.
@Ptoki8 wszystko zalezy co zaznaczone zostalo w formularzu zwrotu / reklamacji pokaz co zaznaczyles to ci powiemy dlaczego
Dzięki, wszystko mi wyjaśniliście :). Faktycznie jet to skopane i może trzeba to jakoś zaskarżyć, jak allegro nic z tym nie robi, może do UOKiK? Pozdrawiam wszystkich.