Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bywa,że pierwsza ocena jest pochopna. Po jakimś czasie produkt okazuje się wadliwy, a kontakt ze sprzedającym nie zawsze idzie gładko.
problem opisz tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166
i nie wystawiaj pohopnie ocen 😀
Dziękuję za poradę. I już nie będę poCHopnie oceniał 😉
Ponowna ocena powinna byc dostepna w przypadku wszystkich produktów , kupionych ponownie. Egzemplarz zakupiony póniej moze byc zupelnie innej jakosci.
Ot, np.: kupilem od jednego sprzedawcy z 6 kg pisatcji i byly rewelacyjne. Po kilku miesiacach kuplem 2kg i byly raczej nienajlepsze. Teraz kupilem ponownie 500gr i okazaly sie fatalne, bez smaku i robaczywe.
Zmiana oceny przy ponownym zakupie produktu powinna byc norma. Powiem inaczej, to chore, ze tego nie mozna zrobic.
@mibpl "Zmiana oceny przy ponownym zakupie produktu powinna byc norma. Powiem inaczej, to chore, ze tego nie mozna zrobic."
Mylisz się, chore jest pisanie pozytywnych ocen, to tak jakby otrzymanie nierobaczywych pistacji było jakąś sensacją. Hurra!!! ... udało mi się kupić dobry przedmiot dam 5 gwiazdek... a może 10 gwiazdek a może jeszcze jakąś premię sprzedawcy??? Takie podejście jest właśnie chore!
Czy widzisz codziennie rano kolejkę w sklepie ludzi którzy czekają żeby napisać opinię bo bułki były dzisiaj jadalne?
Więc co jest chore?
@Arturrrrrrr Można. Napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201&subjectId=0cf36533-0... poproś o usunięcie oceny, a potem wystaw zasłużonego negatywa. Po usunięciu oceny możesz ją wystawić ponownie.