Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od wczoraj nie mogę dokonać żadnego zakupu, wyskakuje błąd po stronie allegro, co się dzieje?
@yaro1576 czy próbowałeś skorzystać z innej przeglądarki? Czy czyściłeś przeglądarkę, z której korzystasz? Nie udało mi się powtórzyć błędu, nie mamy też innych zgłoszeń na ten temat, dlatego to może być kwestia przeglądarki, jeśli to nie pomoże to opisz proszę dokładnie krok po kroku jakie czynności wykonujesz i kiedy pojawia się komunikat o błędzie.
Sprawdziłam, że wczorajsze zamówienie (nr d3a94992-fb82-11ec-a56e-4372e9b997b9) zostało opłacone, a transakcja jest zakończona.
U mnie jest to samo od wczoraj
Ja również nie mogę zapłacić. Nie mogę przejść do kasy.
Witam. Od wczoraj Po przejściu z koszyka do kasy wyskakuje "Ups mamy problem". Do tej pory nigdy tego nie było, wszystko hulało jak trzeba. Wyłączenie i włączenie telefonu nie pomogło, wylogowanie z aplikacji również, ilość produktów w koszyku też bez znaczenia. Za każdym razem problem
Bo były(są) problemy na Allegro z płatnościami.
@maroko333MZ czy mogę poprosić Cię o przesłanie zrzutu ekranu z tym komunikatem?
Czy problem występuje od razu po przejściu z koszyka do formularza dostawy i płatności czy przy próbie opłacenia zamówienia?
Tak, od razu po kliknięciu "Do Kasy"
Próbowałem wysłać screena ale nie chce się tutaj załadować....
Tak dokładnie to wygląda. Od niedzieli mam podobny problem.
Mam ten sam problem. Pomocy
Ja mam to samo od 3 dni. Nic nie mogę kupić cały czas wyskakuje mi UPS mamy problem
Chciałam zamówić i nieda rady dlaczego
Opisz problem bo widzę że to zakup na raty.
@Misiiu123 napisz proszę coś więcej. Czy pojawia się jakiś komunikat? Na jakim etapie nie możesz zrealizować zamówienia?
Wyskakuje że błąd po stronie waszej
@Misiiu123 czy możesz przesłać zrzut ekranu z widocznym komunikatem? W jakim momencie ten problem się pojawia?
Wyskakuje mi od wczoraj gdy chce zapłacić za koszyk błąd po stronie allegro.... Pomocy.
Problem z ponowną płatnością za zakupy. ALE nie mogę też niczego nowego kupić, od wczoraj tylko komunikaty, " upps, mamy problem" itd.... Z tego, co widzę, nie tylko u mnie, coś u Was, co się dzieje? Pozdrawiam serdecznie Dorota