anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę dokonać zakupu?

MAMY ROZWIĄZANIE!
yaro1576
#7 Wielbiciel#

Od wczoraj nie mogę dokonać żadnego zakupu, wyskakuje błąd po stronie allegro, co się dzieje?

oznacz moderatorów
106 ODPOWIEDZI 106
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@yaro1576 czy próbowałeś skorzystać z innej przeglądarki? Czy czyściłeś przeglądarkę, z której korzystasz? Nie udało mi się powtórzyć błędu, nie mamy też innych zgłoszeń na ten temat, dlatego to może być kwestia przeglądarki, jeśli to nie pomoże to opisz proszę dokładnie krok po kroku jakie czynności wykonujesz i kiedy pojawia się komunikat o błędzie. 
Sprawdziłam, że wczorajsze zamówienie (nr d3a94992-fb82-11ec-a56e-4372e9b997b9) zostało opłacone, a transakcja jest zakończona. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
rudziutkim4
#8 Zapaleniec#

U mnie jest to samo od wczoraj 

oznacz moderatorów
ufki
#7 Wielbiciel#

Ja również nie mogę zapłacić. Nie mogę przejść do kasy.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@ufki jeśli zakupy robisz w aplikacji sprawdź czy masz aktualną wersję. Wymaga ona systemu Android 8.0. Czy problem występuje też gdy korzystasz z przeglądarki?

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
maroko333MZ
#8 Zapaleniec#

Witam. Od wczoraj Po przejściu z koszyka do kasy wyskakuje "Ups mamy problem". Do tej pory nigdy tego nie było, wszystko hulało jak trzeba. Wyłączenie i włączenie telefonu nie pomogło, wylogowanie z aplikacji również, ilość produktów w koszyku też bez znaczenia. Za każdym razem problem

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Bo były(są) problemy na Allegro z płatnościami.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@maroko333MZ czy mogę poprosić Cię o przesłanie zrzutu ekranu z tym komunikatem? 
Czy problem występuje od razu po przejściu z koszyka do formularza dostawy i płatności czy przy próbie opłacenia zamówienia? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
maroko333MZ
#8 Zapaleniec#

Tak, od razu po kliknięciu "Do Kasy" 

oznacz moderatorów
maroko333MZ
#8 Zapaleniec#

Próbowałem wysłać screena ale nie chce się tutaj załadować....

oznacz moderatorów
Drako112
#2 Obserwator#

Screenshot_2022-07-11-16-29-27-750_pl.allegro.jpg

 Tak dokładnie to wygląda. Od niedzieli mam podobny problem. 

 

oznacz moderatorów
justys1766
#7 Wielbiciel#

Mam ten sam problem. Pomocy

oznacz moderatorów
timberland3
#7 Wielbiciel#

Ja mam to samo od 3 dni. Nic nie mogę kupić cały czas wyskakuje mi UPS mamy problem

oznacz moderatorów
Misiiu123
#7 Wielbiciel#

Chciałam  zamówić i nieda rady dlaczego 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Opisz problem bo widzę że to zakup na raty.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Misiiu123 napisz proszę coś więcej. Czy pojawia się jakiś komunikat? Na jakim etapie nie możesz zrealizować zamówienia?

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Misiiu123
#7 Wielbiciel#

Wyskakuje że błąd po stronie waszej

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Misiiu123 czy możesz przesłać zrzut ekranu z widocznym komunikatem? W jakim momencie ten problem się pojawia? 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów
Slonko-845
#8 Zapaleniec#

Wyskakuje mi od wczoraj gdy chce zapłacić za koszyk błąd po stronie allegro.... Pomocy. 

 

oznacz moderatorów
Flare27
#9 Pomysłodawca#

Problem z ponowną płatnością za zakupy. ALE nie mogę też niczego nowego kupić, od wczoraj tylko komunikaty, " upps, mamy problem" itd.... Z tego, co widzę, nie tylko u mnie, coś u Was, co się dzieje? Pozdrawiam serdecznie Dorota 

oznacz moderatorów