Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam aktualnie w koszyku produkty od dwóch sprzedawców. Nie mogę kupić produktów od jednego z nich, bo jeśli zaznaczę tylko je/wszystkie i kliknę "przejdź do kasy" nic się nie dzieje. Przycisk przez sekundę "mieli" kręci się kółeczko a potem po prostu znika. Jeśli zaznaczę tylko produkty od drugiego sprzedawcy nie ma żadnego problemu, strona przechodzi dalej do wpisywania danych i wybierania dostawy, więc problem jest tylko z tym jednym sprzedawcą. Czy to może być spowodowane tym, że zbyt wiele razy dzisiaj próbowałam kupić te przedmioty, bo kilkukrotnie sprawdzałam przesyłkę albo rozmyślałam się i wychodziłam żeby dodać albo wyrzucić rzeczy?
Client:98948369 a czasem CL ? , może kiedyś robiłaś u niego zakup i .....🤔 . Druga opcja to jeden z produktów w koszyku aktualnie może być już niedostępny .
wyrzuciłam z koszyka zapalniczkę i przeszło, najwyraźniej to na allegro też od 18 lat...
Client:98948369 czyli pewnie ktoś zakupił ostatnią zanim zatwierdziłaś zakup . Samo wrzucenie do koszyka nie jest zawarciem transakcji .
@Client:98948369 Spróbuj kupić oddzielnie towar od tego sprzedawcy, z którym masz problem. Jeśli sprzedawca wpisał Cię na czarną listę, zobaczysz odpowiedni komunikat. Jeżeli nie wpisał, zakup powinien się udać. Wyczyść, zmień przeglądarkę.