Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Członkini mojej rodziny u jednego sprzedającego ze Smartem zakupiła 2 różne przedmioty po ponad 40 zł za sztukę. Wysłała prośbę do mnie o zakupienie.
Jako Założycielka mogę każdy ten przedmiot zaakceptować i zapłacić oddzielnie. Wychodzi na to, ze sprzedawca będzie zmuszony wysłać 2 paczki do jednego adresata.
To w sytuacji jak akurat oba przedmioty łapią się na Smart.
Co będzie w sytuacji, gdy u jednego Sprzedawcy pojedynczy przedmiot będzie kosztował 10 zł? Wtedy za każdy przedmiot będzie oddzielna przesyłka i koszt przesyłki?
Dlaczego nie mogę zaakceptować jednocześnie kilku pozycji z zakupów Członka Rodziny?
@Krybara Tak, w tej sytuacji sprzedawca wysyła dwie oddzielne paczki w ramach Smart. Jeżeli cena przedmiotu w oddzielnych zakupach nie przekroczy 40 zł, trzeba będzie płacić koszty wysyłki. Przy zakupie łącznym kilku przedmiotów od tego samego sprzedawcy, gdy suma przekroczy 40 zł, nie trzeba płacić kosztów wysyłki.
@Krybara, na razie w Allegro Family są pojedyncze prośby o zakup. Jeśli organizator grupy chce kupić przedmiot w ramach prośby, kupuje je zgodnie z prośbą, co znaczy, że jeżeli kwota będzie poniżej minimum Smart! (np. zakup za wspomniane 10 zł), to za przesyłkę zapłaci zgodnie z kosztami dostawy w ofercie.
Jeśli chodzi o kwestię akceptacji kilku pozycji z zakupów członka rodziny jednocześnie - pracujemy nad taką funkcjonalnością. Damy znać jak będzie gotowa.
Aha, czyli niefajny ten Smart w ramach Allegro Family. Niezgodny z regulaminem usługi, ponieważ nie pozwala łączyć zakupów.
Początki tego programu. Wyjściem jest przerzucenie zamówienia do Założyciela Rodziny i skorzystanie ze Smart. Trochę zabawy, ale cóż...
Zawsze należy liczyć się z rzeczami, które wychodzą w tzw praniu.
czekam z niecierpliwością aż funkcjonalność zakupu wielu przedmiotów na raz zostanie dodana. Jak mozna sie o niej dowiedzieć? obserwując ten wątek?
@DJ_Jozi Cześć, najszybciej informacja zostanie zamieszczona w Aktualnościach. Oczywiście, jeśli zmiana zostanie wprowadzona, poinformujemy o tym również na Gadane 🙂
Jeśli chodzi o kwestię akceptacji kilku pozycji z zakupów członka rodziny jednocześnie - pracujemy nad taką funkcjonalnością. Damy znać, jak będzie gotowa.