Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbuję zrobić zakupy i mam wyłącznie opcję płacenia blikiem. Nie korzystam z tej formy, nie chcę i nie życzę sobie zmuszania mnie. Nie mam możliwości zmiany ponieważ żądna inna forma płatności nie jest dostępna. Zmiana przeglądarki nic nie daje. O co chodzi?
No właśnie wczoraj nie było u mnie widać kafelków z możliwością wyboru płatności, dziś już są.
Większość banków przy zmianie czasu wyłącza systemy.
Chodzi o czytanie komunikatów ktore tu i tam wyswietlaja info o pracach konserwacyjnych z soboty na niedziele mniej wiecej od 22:00 do 4:00 i o braku dostepu do wiekszosci kanalow platnosci.
Debilem nie jestem, żadnych komunikatów nie było.
Mnie tam się komunikaty wyswietlaly. Zwlaszcza na stronie banków.