anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę zwrócić produktu?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:99235301
#8 Zapaleniec#

Przy próbie zwrotu produktu pokazuje się poniższy komunikat (zdj). Sprawdziłem czy moge zwrócić inny produkt z innego sklepu i jest to możliwe. Uprzejmie proszę o pomoc.

20220920 2140.JPG

 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Client:99235301 napisz ten komunikat, zdjęcie bedzie czekać do jutra aż mod go zaakceptuje, my go obecnie nie widzimy.

oznacz moderatorów
Client:99235301
#8 Zapaleniec#

"Coś poszło nie tak.

Nie prawidłowe żądanie - sprawdź dokumentację."

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:99235301, podasz numer tego zamówienia?

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
Client:99235301
#8 Zapaleniec#

Nr zamówienia: b24cb0f2-32c5-11ed-8dce-19a336d418ea

Przepraszam, że nie odpisałem od razu. Nie dostałem powiadomienia.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:99235301 a nie pomyliłeś kont ?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:99235301 w systemie widzę, że zwrot jest możliwy, nie widzę też innych zgłoszeń na ten temat. Czy mogę poprosić Cię o sprawdzenie czy na innej przeglądarce problem też występuje? Oraz wyczyszczenie pamięci podręcznej i ponowną próbę. Daj znać, jeśli pojawi się ten sam komunikat, zgłoszę to do działu technicznego.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:99235301
#8 Zapaleniec#

Spróbowałem na Edge'u i również nie działa. Najdziwniejsze jest to, że gdy próbuję zwrócić produkty z innego sklepu to wszystko idzie bez problemu. 

Spróbuję wyczyścić pamięć podręczną.

20220921 1736.JPG

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:99235301 Spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną, a także sprawdź, czy nie masz do pobrania aktualizacji przeglądarki. Koniecznie daj znać, czy to pomogło. 

Jeśli nie, to będę wdzięczna za zrzuty ekranu z widocznym paskiem URL, a także datą i godziną. Wtedy będziemy mogli dokładnie sprawdzić, co się dzieje. 🙂 

oznacz moderatorów
Client:99235301
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedź. Przeglądarka faktycznie wymaga aktualizacji, ale nie jestem pewien czy to stanowi problem. 

Zamieszczam 2 screenshoty. 1 z zamówienia powyżej, a 2 z losowego innego zamówienia. Jak widać system puszcza dalej w 2 przypadku. 

20220921 1848.JPG20220921 1849.JPG

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jak możesz sprawdź jeszcze na innym urządzeniu.

oznacz moderatorów
Client:99235301
#8 Zapaleniec#

Może być smartfon? Również nie działa.

Screenshot_20220921-190928_Free Adblocker Browser.jpg

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:99235301 otrzymaliśmy odpowiedź, że problem został naprawiony, daj proszę znać, czy już możesz wypełnić formularz zwrotu dla tego zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:99235301
#8 Zapaleniec#

Działa. Bardzo dziękuję za pomoc. Ciekawe na czym polegał problem. 

20220922 1503.JPG

oznacz moderatorów