Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy próbie zwrotu produktu pokazuje się poniższy komunikat (zdj). Sprawdziłem czy moge zwrócić inny produkt z innego sklepu i jest to możliwe. Uprzejmie proszę o pomoc.
@Client:99235301 napisz ten komunikat, zdjęcie bedzie czekać do jutra aż mod go zaakceptuje, my go obecnie nie widzimy.
"Coś poszło nie tak.
Nie prawidłowe żądanie - sprawdź dokumentację."
@Client:99235301, podasz numer tego zamówienia?
Nr zamówienia: b24cb0f2-32c5-11ed-8dce-19a336d418ea
Przepraszam, że nie odpisałem od razu. Nie dostałem powiadomienia.
@Client:99235301 a nie pomyliłeś kont ?
@Client:99235301 w systemie widzę, że zwrot jest możliwy, nie widzę też innych zgłoszeń na ten temat. Czy mogę poprosić Cię o sprawdzenie czy na innej przeglądarce problem też występuje? Oraz wyczyszczenie pamięci podręcznej i ponowną próbę. Daj znać, jeśli pojawi się ten sam komunikat, zgłoszę to do działu technicznego.
Spróbowałem na Edge'u i również nie działa. Najdziwniejsze jest to, że gdy próbuję zwrócić produkty z innego sklepu to wszystko idzie bez problemu.
Spróbuję wyczyścić pamięć podręczną.
@Client:99235301 Spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną, a także sprawdź, czy nie masz do pobrania aktualizacji przeglądarki. Koniecznie daj znać, czy to pomogło.
Jeśli nie, to będę wdzięczna za zrzuty ekranu z widocznym paskiem URL, a także datą i godziną. Wtedy będziemy mogli dokładnie sprawdzić, co się dzieje. 🙂
Dziękuję za odpowiedź. Przeglądarka faktycznie wymaga aktualizacji, ale nie jestem pewien czy to stanowi problem.
Zamieszczam 2 screenshoty. 1 z zamówienia powyżej, a 2 z losowego innego zamówienia. Jak widać system puszcza dalej w 2 przypadku.
Jak możesz sprawdź jeszcze na innym urządzeniu.
Może być smartfon? Również nie działa.
@Client:99235301 otrzymaliśmy odpowiedź, że problem został naprawiony, daj proszę znać, czy już możesz wypełnić formularz zwrotu dla tego zamówienia.
Działa. Bardzo dziękuję za pomoc. Ciekawe na czym polegał problem.