anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę zwrócić produktu?

Idź do rozwiązania
Client:99235301
#7 Wielbiciel#

Przy próbie zwrotu produktu pokazuje się poniższy komunikat (zdj). Sprawdziłem czy moge zwrócić inny produkt z innego sklepu i jest to możliwe. Uprzejmie proszę o pomoc.

20220920 2140.JPG

 

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13
medalik_2009
#15 Entuzjasta#

@Client:99235301 napisz ten komunikat, zdjęcie bedzie czekać do jutra aż mod go zaakceptuje, my go obecnie nie widzimy.

oznacz moderatorów
Client:99235301
#7 Wielbiciel#

"Coś poszło nie tak.

Nie prawidłowe żądanie - sprawdź dokumentację."

oznacz moderatorów
mr_oma
Moderatorka
Moderatorka

@Client:99235301, podasz numer tego zamówienia?

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
Client:99235301
#7 Wielbiciel#

Nr zamówienia: b24cb0f2-32c5-11ed-8dce-19a336d418ea

Przepraszam, że nie odpisałem od razu. Nie dostałem powiadomienia.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:99235301 a nie pomyliłeś kont ?

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:99235301 w systemie widzę, że zwrot jest możliwy, nie widzę też innych zgłoszeń na ten temat. Czy mogę poprosić Cię o sprawdzenie czy na innej przeglądarce problem też występuje? Oraz wyczyszczenie pamięci podręcznej i ponowną próbę. Daj znać, jeśli pojawi się ten sam komunikat, zgłoszę to do działu technicznego.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
Client:99235301
#7 Wielbiciel#

Spróbowałem na Edge'u i również nie działa. Najdziwniejsze jest to, że gdy próbuję zwrócić produkty z innego sklepu to wszystko idzie bez problemu. 

Spróbuję wyczyścić pamięć podręczną.

20220921 1736.JPG

oznacz moderatorów
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:99235301 Spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną, a także sprawdź, czy nie masz do pobrania aktualizacji przeglądarki. Koniecznie daj znać, czy to pomogło. 

Jeśli nie, to będę wdzięczna za zrzuty ekranu z widocznym paskiem URL, a także datą i godziną. Wtedy będziemy mogli dokładnie sprawdzić, co się dzieje. 🙂 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów
Client:99235301
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za odpowiedź. Przeglądarka faktycznie wymaga aktualizacji, ale nie jestem pewien czy to stanowi problem. 

Zamieszczam 2 screenshoty. 1 z zamówienia powyżej, a 2 z losowego innego zamówienia. Jak widać system puszcza dalej w 2 przypadku. 

20220921 1848.JPG20220921 1849.JPG

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Jak możesz sprawdź jeszcze na innym urządzeniu.

oznacz moderatorów
Client:99235301
#7 Wielbiciel#

Może być smartfon? Również nie działa.

Screenshot_20220921-190928_Free Adblocker Browser.jpg

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:99235301 otrzymaliśmy odpowiedź, że problem został naprawiony, daj proszę znać, czy już możesz wypełnić formularz zwrotu dla tego zamówienia. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
Client:99235301
#7 Wielbiciel#

Działa. Bardzo dziękuję za pomoc. Ciekawe na czym polegał problem. 

20220922 1503.JPG

oznacz moderatorów