Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam 2 produkty i zapłaciłam za dostawę. Jeden musiałam oddać. Była to całkowie wina sprzedawcy, bo na aukcji podał błędne informacje o produkcie. Pisało że plecak jest duży szkolny i mieści A4. W rzeczywistości był to mały przedszkolny plecaczek. Wiec go zwróciałam. Allegro mi powiedziało w formularzu, że otrzymam zwrot kosztów z plecak + zwrotu kosztów przesyłki. A sprzedawca mi nie oddał kosztów za dostawę bo zostawiałam sobie jedną z zakupionych rzeczy. Prosiłam by oddał mi pienieniądze i pokazałam zdjęcia które trzymałam od Allegro. Nie oddał mi a na dodatek był bardzo niemiły i pisał że ja nie zachowuje kolejności wiadomości. On mi wysłał faktórę ze zwrotem kosztów więc tam napisała o zwrocie za przesyłkę.
@Sandra2001_rze Kupiłaś dwie rzeczy od jednego dostawcy i zapłaciłaś za przesyłkę obydwu w jednej paczce ? Odesłałaś jako ? Bo od formy zwrotu zależy czy dostaniesz za przesyłkę zwrotną czy nie. Za przesyłkę do Ciebie zwrot się nie należy, bo jeden przedmiot zatrzymałaś.
Zakupiłam u sprzedawcy 2 rzeczy i raz zapłaciłam za dostawę do paczkomatu. Zwróciałam jeden produkt darmową opcją Allegro paczkomat. W formularzu zwrotnym na od Allegro pisało, że dostanę zwrot kosztów za dostawę. Nigdy nie pisało, że jak zwracam tylko jedną rzecz to nie otrzymam zwrotu kosztów za dostawę.
@Sandra2001_rze Formularz jest standadowy i nie wie ile przedmiotów było w przesyłce > zakłada że 1 > a mogło być 5. Drugi przedmiot został u Ciebie > zapłaciłaś za przesyłkę > usługa została wykonana. To dlaczego masz dostać zwrot za przesyłkę, której częśż zawartości sobie zostawiłaś. Gdybyś odesłała obydwa przedmioty to zwrot by Ci się należał > za 1 nie.
Nie widziałam o tym. Dziękuję za informację. Będę pamiętać
@Sandra2001_rze Sandruś , a złożyłaś reklamację sprzedawcy czy zwyczajnie zrobiłaś zwrot ?
BO jesli zrobiłaś zwrot to wszystko jest OK .. .zatrzyumałaś jeden z produktów
A w przypadku reklamacji sprzedawca zobowiązany jest pokyć wszystkie koszty jaki poniosłaś .
Kontakt i jescze raz kontakt , zapewne znalazłaby się u sprzedawcy inna korzystniejsza dla Ciebie opcja
Wybrałam opcje zwrotu, nie reklamacji
@Sandra2001_rze i to byl Twój błąd , jescze raz powtórzę , ,KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ ,, jest dużo fajnych i pomocnych ludzi po drugiej stronie szybki , napisać maila , zadzwonić ..to chwila . Wiadomo czaserm może się trafić gniotek i będzie pod górkę , ale od tego są narzędzia , które daje Wam kupującym allegro .
ja pisałam do sprzedającego, ale był dla mnie bardzo wredy. nawet założyłam spór przez allego i tak nie oddał mi pieniędzy. pisałam że nie wiedziałąm, że nie zwróci mi za przesyłkę i że plecak musiałam oddać z jego winy, ponieważ to on kłamał na temat wielkości plecaka. gdy dał mi faktóre zwrotu tam był tylko zwrot za plecak dlatego zapytałam dlaczego nie zwrócił za przesyłkę skoro według allego powinien mi zwrócić. to na mnie nakrzyczał ,że pisze w nieodpowidnim miejscu a po drugie napisał, ze on nigdy nie zwraca za przesyłke i że mam sie kłucić z allego skoro Allego tak powiedziało. ja mu nawet wysłałam zdjęcia na których wyraźnie pisze że powinien mi zwrócić za przesyłke.
@Sandra2001_rze zapłaciłaś za odesłanie ?
Skoro był zakup dwóch przedmiotów to nie należy Ci się zwrot kasy za dostawę do Ciebie przy odesłaniu jednej 😞 na logikę każdy by tak robił kupował dwa przedmioty odsyłał jedne i miał darmową dostawę 😞
Jak byś płaciła za odesłanie na reklamację to przy uznaje musi Ci te koszty oddać !!!
ja musiałam odesłać produkt z winy sprzedającego , na aukcji pisał nieprawdziwe informacje. placak był mały, dziecięcy i nie mieścił A4. a na aukcij pisało duży szkolny plecak mieszczący A4. dodatkowo gdy zrobiłam zwrot w formularzu od Allego wyraźnie pisało że zwrócą mi koszty produktu i że zwrócą mi za dostawę. dlatego się kłucie bo sprzedawca mi nie zwrócił za dostawę. dodatkowo zamiast mi wyjaśnić te sutuację . to na mnie krzyczał ,ze pisze w nieodpowiednim miejscu . ja odpisałam na jego meila w którym wysłał mi fakturę zwrotu pieniędzy za plecak
A Ty czytasz co ja napisałem? 🤔
tak przeczytałam wszystko i powiedziałam że następnym razem będe reklamować. jeśli chodzi o dyskusje to rozpoczęłam ją wczoraj przez Allego i czekam na odp o sprzedawcy. bo kontakt przez meila nie przyniósł skutków.
Jak nie odpisze to poproś o pomoc Allegro, masz tam taką możliwość w dyskusji.
dam mu 24 godziny na odpisanie. potem zwróce się do Allego
Skoro w dyskusji Allegro poleciło zwrócić sprzedającemu koszty odesłania, zwrotu 1 przedmiotu to powinieneś po 14dniach dyskusję zaskoczyć jako nierozwiązaną i z pewności umożliwią Ci złożenie wniosku do POK, sprzedajacy nie może sobie sam tak narzucać czego chce jak dostał zalecenie zwrotu środków od Allegro. A na przyszłość jak dostajesz towar niezgodny z opisem to go nie zwracaj a reklamuj i to najlepiej z pomocą Allegro przez otwarcie dyskusji.
ja podczas zwrotu wybrałam powód "niezgodny z opisem" i wyjaśniłam że według aukcji plecak miał być duży, szkolny i mieścić A4. a jest mały i dziecięcy. Ale dziękuje za rade teraz będę reklamować.
A dyskusja jak się zakończyła i kto ją zakończył?