Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
towar niewidoczny w moich zakupach, pieniadze zeszly z konta, towar nie przyszedł :-(. nie mogę sie skontaktować ze sprzedającym bo na potwierdzeniu z banku nie ma nazwy firmy tylko numer konta...co robić?
@FRAGOLA18 a nie masz tu https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
@FRAGOLA18 czy chodzi o zakup z 23 maja 2023?
Jeśli tak to zamówienie zostało złożone na Twoim drugim koncie (Client:104756763) i po zalogowaniu się na nie, zobaczysz to zamówienie w zakładce Moje zakupy. Z poziomu tej zakładki możesz skontaktować się ze sprzedającym.
Ze statusu śledzenia przesyłki wynika, że przesyłka jest w drodze do nadawcy, ponieważ nie została odebrana z paczkomatu.
Niestety nie przyszedł mi mail potwierdzający zakup(sprawdzałam też spam)ani zaden sms ze paczka została wysłana. Proszę o podanie nazwy przedającego...P24-E7F-R0M-T9N ALLEGRO 809A9613-F9 3 Będę probowała zadzwonić do sprzedącego. z góry dziekuje
@FRAGOLA18 zaloguj się na swoje drugie konto Client:104756763 i sprawdź, maila od tego konta taż możesz przeszukać, skoro nie wiesz z którego robisz zakup to pewnie nie na tej skrzynce szukasz 😞
@FRAGOLA18 jeśli to płatność na kwotę 63,45 zł z 23 maja 2023 (9:20), to jest to zamówienie nr 6da4ea90-f939-11ed-91c0-97ae6d80e415 i będziesz mogła skontaktować się ze sprzedającym po zalogowaniu na właściwe konto. Aby to zrobić zakładce Moje zakupy, kliknij "zapytaj o zakup", przy tym zamówieniu. Jeśli masz problem z odzyskaniem dostępu do tego konta, napisz proszę do nas za pomocą tego formularza.
Powiadomienia zostały wysłane, tylko że na adres e-mail przypisany do konta Client:104756763.
@FRAGOLA18 A dlaczego nie odebrałeś?