Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Po odesłaniu błędnie wysłanego do mnie produktu sprzedający wykonał zwrot środków, otrzymałam również maila od allegro, który to potwierdza, ale pieniadze nie dotarły na moje konto... Proszę o radę, co w takiej sytuacji zrobić? Otworzyć dyskusję? Pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło.
@mefisto0 Napisz przez formularz kontaktowy
Otrzymasz potwierdzenie zlecenia zwrotu i będziesz mogła to wyjaśnić ze swoim bankiem.
Dziękuję za podpowiedź, w tym wypadku był to mój błąd, zwrot środków był na kartę, nie pamiętalam, że płaciłam nią i czekałam na zwrot na konto. Podpowiedziała Allina, w trakcie uzupełniania formularza 🙂
A jaka metoda płatności była? Po mailu to 3dni.