Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Czekam na odpowiedź od ponad 2 tygodni i jej nie ma, kiedy będzie ta odpowiedź.
Odnoszę wrażenie że serwisowi się nie spieszy , żeby wysłać maila .
Gdy użytkownik wysyła wiadomość poprzez formularz kontaktowy, nie zawsze może liczyć na odpowiedź doradcy.
Miałem już 3lub 4 sytuacje wiadomości wysylalem poprzez formularz kontaktowy.
Chociaż na 100% doradcą wiadomośći przeczytał, nie było żadnej odpowiedzi.
Ostatnio się zapytałem konsultanta dlaczego nie ma odpowiedzi na wiadomość. Doradca mi powiedział że nie ma takiej możliwości żeby użytkownik nie otrzymał odpowiedzi.
@Agent555 przykro mi. Czy możesz podać numer tej sprawy?
@la_nika bym musiał sprawdzać na poczcie jaki to był numer sprawy.
Ale to było ponad dwa tygodnie temu, to napewno, zgloszenie zostało zamknięte
@Agent555 przykro mi, ale nie pomogę jeśli nie wiem czego dotyczyło zgłoszenie ani nie znam jego numeru. Dwa tygodnie temu pisałeś do nas w sprawie przerwanego czatu i pytając dlaczego dzwoniliśmy, czy to któraś z tych spraw?
@la_nika Nie. Na ten moment nie mogę znaleźć numeru sprawy