Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam 13 stycznia 2022r zwróciłem paczkę do sprzedającego .17stycznia został wykonany zwrot przez firmę gdzie kupiłem przedmiot .Pieniędzy nie dostałem do dziś.Gdzie mogę zgłosić ten problem .
Jeżeli nie zwrócił to otwórz dyskusję i tam sprzedający musi się wypowiedzieć, ma 24 godz: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
@goszu08 jak był mail to kasa pewnie gdzieś leży a to zależy jak było płacone za zakupy 🙂 sprawdź co było w mali i gdzie trafiły pieniądze ?
Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy:
Zwrot został wykonany na numer konta z którego zostało zrobione zamówienie czyli z numeru konta bankowego .Nic jeszcze nie otrzymałem a sprzedający zapewnia że zwrot zrobił.
@goszu08 a tu nie ma Środki i historia operacji a był mail od allegro że zwrot został wykonany ?
Tam gdzie mi podałeś gdzie by mogło być tam nie ma żadnych środków ,a z allegro nie dostałem powiadomienia o zwrocie kosztów .
@goszu08 Skąd wiesz, że sprzedawca zrobił zwrot? Od niego? Gdyby zrobił taki zwrot, otrzymałbyś maila od Allegro. Nie było maila? Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i upomnij się o pieniądze, wtedy błyskawicznie odda.
@goszu08 jeżeli chodzi o zamówienie nr 859dd050-7238-11ec-a49d-318a52ec00dc to sprzedający zwrócił wpłatę 17 stycznia 2022r. Zakup został opłacony metodą płatności Allegro Pay, więc środki zwiększyły dostępne środki do wykorzystania. Możesz to sprawdzić w panelu Allegro Pay. Jeśli zdążyłeś spłacić zakup to na koncie powstała nadpłata, abyśmy mogli wypłacić ją na Twoje konto uzupełnij proszę numer konta bankowego w panelu. Zrobisz to wchodząc w "opcje" > zarządzanie nadpłatami.