Dlaczego nie przychodzi mi kod potwierdzajacy zakup ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Mam pytanie ...może ktoś mi pomoże...dlaczego nie przychodzi mi kod SMS potwierdzajacy zakup. Wchodzę na kupuje i płace zanzaczam ze chce zaplacic przelewem przez bank i gdzie ma dojść paczka przechodze na stronę banku i czekam na sms który nie przychodzi...I w ten sposób nie mogę nic kupić.... proszę o jakieś informacje...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:86979027 Cześć. W tej sprawie skontaktuj się proszę ze swoim bankiem. Być może SMS weryfikujący nie przychodzi, bo masz ustawiony błędny numer telefonu w ustawieniach konta?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Byłam w banku I jest wszystko ok tak jak ma być...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:86979027 A czy taka sytuacja występuje tylko podczas zakupów na Allegro?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak...jakiś miesiąc temu chcialm coś zamówić i nie przychodził mi ten kod więc anulowałam zakup i wieczorem znów próbowałam zakupić..udało się.nastepnego dnia tez chciałam zamówić i już mi nie przyszedł kod i do tej pory nic.Dzis właśnie byłam w banku I jest wszystko ok z moim kontem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:86979027 Rozumiem. Skonsultuję tę sprawę i wrócę tutaj z odpowiedzią.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok czekam na wiadomość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:86979027 Dziękuję za cierpliwość. Nie widzimy żadnego problemu na stronie, dlatego wyczyść proszę dane swojej przeglądarki, a jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej - odinstaluj i zainstaluj ją ponownie. Możesz również sprawdzić, czy na innym urządzeniu ta sytuacja się powtarza. Daj proszę znać, czy udało się opłacić zakupy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Hej a możesz mi powiedzieć jak ja mam usunac dane z przeglądarki? Na swoim koncie allegro mam dużo wiadomości których nie można usunąć tylko ukryć...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:86979027 Jasne. Powiedz mi proszę z jakiej przeglądarki korzystasz na swoim komputerze - Chrome, Firefox, Safari, może innej?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chrome

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:86979027 W takim razie możesz postąpić zgodnie z instrukcją przesłaną przez mdrogeria, czyli:
- kliknij w trzy pionowe kropki w prawym górnym rogu przeglądarki,
- następie wybierz "Więcej narzędzi",
- pojawi się kolejne okno, kliknij w "Wyczyść dane przeglądania..."
- na koniec wybierz opcję "wyczyść dane".
I to wszystko, dane przeglądarki zostaną wyczyszczone 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety dalej nie przychodzi sms z kodem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:86979027 Bardzo Cię przepraszam za trudności. Skontaktujemy się z operatorem płatności w celu wyjaśnienia tej sytuacji. Otrzymasz odpowiedź mejlowo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość