Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam wczoraj chciałem zakupić kilka rzeczy dodałem je do koszyka przeszłem do płatności. Zapłaciłem blikiem po czym jak zwykle czekałem na przekierowanie na stronę allegro i przy przekierowaniu zaczęło kółkiem kręcić pojawiło się daj nam chwilę po czym wyskoczył komunikat transakcja nie udana. Co teraz dodam że bank zablokował środki
@EGMO4 Jeśli płatność jest nieudana, pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. W zakładce Moje zakupy ponów płatność, inaczej sprzedawca nie otrzyma wpłaty. Z ponowieniem płatności możesz (nie musisz) się wstrzymać do czasu powrotu pierwszej wpłaty lub jej odblokowania na stronie banku.
Dziękuję za pomoc tak zrobię ponowie płatność jak pieniądze wrócą na konto. Transakcja robiona w piątek późnym wieczorem więc i tak do poniedziałku muszę czekać. Czy wystarczy jak wejdę w moje zakupy kliknę opłać ponownie czy raczej muszę anulować zakupy i z obserwowanych ponownie dodawać do koszyka i robić płatność. Wiesz może przez kogo transakcja w moi przypadku nie udana. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@EGMO4, płatność ponowisz przez zakładkę Moje zakupy. Wystarczy, że przy konkretnym zamówieniu wybierzesz przycisk [Ponów płatność] i ponownie wybierzesz opcję dostawy oraz metodę płatności.
Niestety bank nadal nie zwrócił pieniędzy choć inne płatności które były zablokowane już odblokował a tutaj już mamy 3-4 dzień i pieniądze nie wróciły. Wolała bym nie płacić ponownie bo nie mam pewności czy ta transakcja się uda
@EGMO4 jasne rozumiem, że wolisz mieć pewność, że środki wrócą na Twoje konto. Ten termin to do 3 dni roboczych, a ponieważ zapłaciłaś w piątek wieczorem to możliwe, że zwrot wpłaty dojdzie dzisiaj do końca dnia. Dla pewności poprosiłam odpowiedni zespół o sprawdzenie tej płatności, wrócę do Ciebie z informacją, gdy tylko dowiem się czegoś w Twojej sprawie.
@EGMO4 mam już odpowiedź, ponieważ bank zablokował te środki nie ma tu zastosowania czas dotyczący innych zwrotów. W tej sytuacji bardzo proszę skontaktuj się z bankiem, aby wyjaśnić tą sprawę.
Witam.
Otrzymałem niedawno maila z prośbą o przesłanie p d f z tej nieudanej transakcji,z adresu allegro . kontakt @ allegro . pl (bez spacji,system nie przyjmuje adresu) o tytule
Odpowiedź na zgłoszenie nr "17957236" [ ref:_00D24aE05._5003VJ42oj:ref ]
Czy to ktoś z zespołu Allegro? Pytam,gdyż nie robiłem zgłoszenia.
@EGMO4 Tak, jest to wiadomość od pracownika Allegro w odpowiedzi na korespondencję prowadzoną z nami na czacie 🙂
Witam.
Środki z tej nieudanej transakcji zostały uwolnione po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez bank. Dla Państwa informacji
-termin automatycznego uwolnienia środków wynosi 7 a nie trzy dni. Bank może wcześniej zwolnić taką kwotę,jednak nie ma takiego obowiązku.
-stosunkowo często nie następuje automatyczne uwolnienie środków.
-z takiej nieudanej transakcji nie można pobrać potwierdzenia,stąd prośba o jego wysłanie budzi obawy.
-błąd wystąpił w systemie płatniczym Allegro,nie został wygenerowany poprawny identyfikator płatności.