Płatność nieudana

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam wczoraj chciałem zakupić kilka rzeczy dodałem je do koszyka przeszłem do płatności. Zapłaciłem blikiem po czym jak zwykle czekałem na przekierowanie na stronę allegro i przy przekierowaniu zaczęło kółkiem kręcić pojawiło się daj nam chwilę po czym wyskoczył komunikat transakcja nie udana. Co teraz dodam że bank zablokował środki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EGMO4 Jeśli płatność jest nieudana, pieniądze wrócą do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. W zakładce Moje zakupy ponów płatność, inaczej sprzedawca nie otrzyma wpłaty. Z ponowieniem płatności możesz (nie musisz) się wstrzymać do czasu powrotu pierwszej wpłaty lub jej odblokowania na stronie banku.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za pomoc tak zrobię ponowie płatność jak pieniądze wrócą na konto. Transakcja robiona w piątek późnym wieczorem więc i tak do poniedziałku muszę czekać. Czy wystarczy jak wejdę w moje zakupy kliknę opłać ponownie czy raczej muszę anulować zakupy i z obserwowanych ponownie dodawać do koszyka i robić płatność. Wiesz może przez kogo transakcja w moi przypadku nie udana. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EGMO4, płatność ponowisz przez zakładkę Moje zakupy. Wystarczy, że przy konkretnym zamówieniu wybierzesz przycisk [Ponów płatność] i ponownie wybierzesz opcję dostawy oraz metodę płatności.
Moderatorka
_____________
Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety bank nadal nie zwrócił pieniędzy choć inne płatności które były zablokowane już odblokował a tutaj już mamy 3-4 dzień i pieniądze nie wróciły. Wolała bym nie płacić ponownie bo nie mam pewności czy ta transakcja się uda

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EGMO4 jasne rozumiem, że wolisz mieć pewność, że środki wrócą na Twoje konto. Ten termin to do 3 dni roboczych, a ponieważ zapłaciłaś w piątek wieczorem to możliwe, że zwrot wpłaty dojdzie dzisiaj do końca dnia. Dla pewności poprosiłam odpowiedni zespół o sprawdzenie tej płatności, wrócę do Ciebie z informacją, gdy tylko dowiem się czegoś w Twojej sprawie.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EGMO4 mam już odpowiedź, ponieważ bank zablokował te środki nie ma tu zastosowania czas dotyczący innych zwrotów. W tej sytuacji bardzo proszę skontaktuj się z bankiem, aby wyjaśnić tą sprawę.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Otrzymałem niedawno maila z prośbą o przesłanie p d f z tej nieudanej transakcji,z adresu allegro . kontakt @ allegro . pl (bez spacji,system nie przyjmuje adresu) o tytule
Odpowiedź na zgłoszenie nr "17957236" [ ref:_00D24aE05._5003VJ42oj:ref ]
Czy to ktoś z zespołu Allegro? Pytam,gdyż nie robiłem zgłoszenia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@EGMO4 Tak, jest to wiadomość od pracownika Allegro w odpowiedzi na korespondencję prowadzoną z nami na czacie 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Środki z tej nieudanej transakcji zostały uwolnione po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji przez bank. Dla Państwa informacji
-termin automatycznego uwolnienia środków wynosi 7 a nie trzy dni. Bank może wcześniej zwolnić taką kwotę,jednak nie ma takiego obowiązku.
-stosunkowo często nie następuje automatyczne uwolnienie środków.
-z takiej nieudanej transakcji nie można pobrać potwierdzenia,stąd prośba o jego wysłanie budzi obawy.
-błąd wystąpił w systemie płatniczym Allegro,nie został wygenerowany poprawny identyfikator płatności.