Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie mogę kupować od jakiegoś czasu? Pojawia mi się debilny komunikat: nie możesz kupować ani licytować póki nie podasz więcej szczegółów o sobie.
Konto mam od 2019 r. Do tej pory wszystko było ok. Konto nie było przestawiane, nic nie usunąłem, a za wszystkie towary zakupione - zapłacone! U małżonki na koncie - taka sama sytuacja i ten sam debilny komunikat
@Client:68480944 Już działam w Twojej sprawie i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły.
Dziękuję pięknie.
@Client:68480944 Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową, ponieważ wysłaliśmy do Ciebie wiadomość w sprawie blokady. Postaramy się pomóc, ale potrzebujemy od Ciebie więcej informacji, więc kontynuuj proszę rozmowę z naszym pracownikiem w korespondencji mailowej.
Dziękuję, właśnie się skontaktowałem z waszym pracownikiem
Nabroiłeś?
Właśnie nie. Mam podstawowe konto do kupowania. Kupuje od 2019 roku, wszystkie paczki odebrane, ani jednej nie mam nieodebranej, zapłacone. A tu jakieś cyrki od zeszłego tygodnia. U małżonki to samo.
To napisz czego to Allegro chce od Ciebie, dziwne rzeczy się dzieją.🤔
Kiedy idę do kasy, klikam dostawę za pobraniem - wyskakuje komunikat: NIE MOŻESZ LICYTOWAĆ ANI KUPOWAĆ DOPÓKI NIE PODASZ PODSTAWOWYCH INFORMACJI O SOBIE.
I tyle. Wysłałem tego screena pracownikowi przed chwilą z allegro
Wykonałem wszystkie polecenia jakie nakazał mi wasz konsultant przez e-mail tj: usunięcie danych w apce, resetowania aplikacji, wylogowanie, zalogowanie, plus jak w drugim punkcie odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji od nowa. Nic to nie dało absolutnie. Jeżeli nic więcej się nie da zrobić w mojej sprawie w najbliższych godzinach - kończę z allegro, usuwam konto i przechodzę do konkurencji. Dziękuję za pomoc