anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego od kilku dni nie moge kupowac? Pojawia mi sie jakis komunikat:

Client:68480944
#7 Wielbiciel#

Dlaczego nie mogę kupować od jakiegoś czasu? Pojawia mi się debilny komunikat: nie możesz kupować ani licytować póki nie podasz więcej szczegółów o sobie. 

Konto mam od 2019 r. Do tej pory wszystko było ok. Konto nie było przestawiane, nic nie usunąłem, a za wszystkie towary zakupione - zapłacone! U małżonki na koncie - taka sama sytuacja i ten sam debilny komunikat 

 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:68480944 Już działam w Twojej sprawie i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:68480944
#7 Wielbiciel#

Dziękuję pięknie. 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:68480944 Sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową, ponieważ wysłaliśmy do Ciebie wiadomość w sprawie blokady. Postaramy się pomóc, ale potrzebujemy od Ciebie więcej informacji, więc kontynuuj proszę rozmowę z naszym pracownikiem w korespondencji mailowej.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Client:68480944
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, właśnie się skontaktowałem z waszym pracownikiem

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nabroiłeś?

oznacz moderatorów

Client:68480944
#7 Wielbiciel#

Właśnie nie. Mam podstawowe konto do kupowania. Kupuje od 2019 roku, wszystkie paczki odebrane, ani jednej nie mam nieodebranej, zapłacone. A tu jakieś cyrki od zeszłego tygodnia. U małżonki to samo.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To napisz czego to Allegro chce od Ciebie, dziwne rzeczy się dzieją.🤔

oznacz moderatorów

Client:68480944
#7 Wielbiciel#

Kiedy idę do kasy, klikam dostawę za pobraniem - wyskakuje komunikat: NIE MOŻESZ LICYTOWAĆ ANI KUPOWAĆ DOPÓKI NIE PODASZ PODSTAWOWYCH INFORMACJI O SOBIE. 

I tyle. Wysłałem tego screena pracownikowi przed chwilą z allegro 

oznacz moderatorów

Client:68480944
#7 Wielbiciel#

Wykonałem wszystkie polecenia jakie nakazał mi wasz konsultant przez e-mail tj: usunięcie danych w apce, resetowania aplikacji, wylogowanie, zalogowanie, plus jak w drugim punkcie odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji od nowa. Nic to nie dało absolutnie. Jeżeli nic więcej się nie da zrobić w mojej sprawie w najbliższych godzinach - kończę z allegro, usuwam konto i przechodzę do konkurencji. Dziękuję za pomoc 

oznacz moderatorów