Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Od ok doby nie mogę dokonać zakupu, wszystkie próby zlecenia/powtarzania płatności kończą się komunikatem "płatność się nie udała" jednak nie rozumiem przyczyny, tym bardziej, że nic nie zmieniałem w obszarze dotyczącym sposobów płatności (automatyczna płatność z karty). Jak mógłbym ustalić źródło problemu?
Pozdrawiam,
JerzyVII
@JerzyVII Najlepiej skontaktuj się z bankiem w tej sprawie. Jeśli po stronie banku nie zostaną potwierdzone nieprawidłowości, daj znać.
Dziękuję - i przepraszam za zawracanie głowy... sam w końcu domyśliłem się, gdzie jest źródło problemu. Po prostu moja karta w Allegro Smart straciła ważność... otrzymałem z banku nową, ale z tym samym numerem, więc nie przyszło mi do głowy, że starą trzeba i tak usunąć i wpisać nową w to miejsce.
Pozdrawiam,
JerzyVII