anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego otrzymuję komunikat "płatność się nie udała" mimo iż płacę tak samo jak zwykle dotychczas?

JerzyVII
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Od ok doby nie mogę dokonać zakupu, wszystkie próby zlecenia/powtarzania płatności kończą się komunikatem "płatność się nie udała" jednak nie rozumiem przyczyny, tym bardziej, że nic nie zmieniałem w obszarze dotyczącym sposobów płatności (automatyczna płatność z karty). Jak mógłbym ustalić źródło problemu?

JerzyVII_1-1678968748702.png

Pozdrawiam,

JerzyVII

 

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@JerzyVII Najlepiej skontaktuj się z bankiem w tej sprawie. Jeśli po stronie banku nie zostaną potwierdzone nieprawidłowości, daj znać.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

JerzyVII
#7 Wielbiciel#

Dziękuję - i przepraszam za zawracanie głowy... sam w końcu domyśliłem się, gdzie jest źródło problemu. Po prostu moja karta w Allegro Smart straciła ważność... otrzymałem z banku nową, ale z tym samym numerem, więc nie przyszło mi do głowy, że starą trzeba i tak usunąć i wpisać nową w to miejsce.

Pozdrawiam,

JerzyVII

oznacz moderatorów