Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie otrzymałem zamówionego towaru ponieważ ALLEGRO PAYU nie przekazuje mojej wpłaty która im wpłaci
@Client:74133108 Cześć. Twoje płatności mają wciąż status "rozpoczęte". Wybrałeś płatność przelewem tradycyjnym, który może księgować się nawet do 5 dni roboczych. Jeśli wprowadziłeś wszystkie dane prawidłowo, to przelew trafi do Sprzedającego. 🙂
Wpłatę dokonałem 31.05.2022r więc dzisiaj mija 4dzien i nie mam żadnego potwierdzenia o wpłacie.Taka sytuacja zdarza się po raz pierwszy.
To wówczas może być to w Poniedziałek.
@Client:74133108 Jak dokonałeś zapłaty? Szybki przelew idzie od razu w wyjątkowych sytuacjach do końca następnego dnia roboczego, tradycyjny przelew może iść 5 dni i tu mogą być problemy jeżeli nie został dokładnie wypełniony. A sprawdź czy masz przedmiot:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/kupione albo tu: https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/kupione
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Tak mam zamówiony przedmiot w @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Tak mam zamówiony przedmiot wZakupy i Płatność w toku
@Client:74133108 bardzo proszę skontaktuj się z nami tutaj i załącz potwierdzenie przelewu za zamówienia nr b5259cf1-df33-11ec-a421-6999c6bed8cb (opłacone 29.05) oraz nr 624294c1-e032-11ec-b51d-fd5f25a8ad78 opłacone (30.05). Płatności opłacone przelewem tradycyjnym księgują się w ciągu kilku dni roboczych, dlatego po przesłaniu potwierdzenia przelewu sprawdzimy, co spowodowało problemy.
Płatność za zamówienie nr 52b102a0-e2ab-11ec-a523-1b83616119f4 ma jeszcze czas, aby się zaksięgować do 7.06.2022 roku do końca dnia, ale jeśli masz wątpliwości również odnośnie tej płatności, załącz również potweirdzenie przelewu.
Przelew za zamowienie624294c-032-11ec-b51d-fd525a8ad78 oplacilem31.05.2022r o godz.15:49 w kwocie 119zł a nie jak mi tu przysyłacie że 30.05.2022r zatem o trzym tu mówić mam jasny przykład jaki macie tam nieporządek!!.Prawdopodobnie kwotę przelaliscie na inny towar który mam w koszyku i za ktory już zapłaciłem!!!.Taka samą sytuację miałem około 1rok temu i nikt mi nie oddał mi wpłaconej kwoty wstyd taka duża firma a tak załatwia ludzi.!!Po raz drugi nie dam się wykiwać poruszę wszystkie instytucje!!.Wplate dokonałem tylko na te zamówienie!!.Skąd bierzecie te inne zamówienia chyba z mojego koszyka zakupów na które nigdy nie wpłacałem żadnej kwoty.Podsumowujac to będziecie ządac jakiś innych potwierdzen wpłat których nie mam bo po prostu nie wpłacałem.Zaczyna się znowu ta sama historia gdzie kazano mi pisać do archiwum banku oprzyslannie potwierdzenia wpłaty było to zimujące bo chodziło o kwotę 105 zł??.Na koniec przysyłamy wam potwierdzenie wpłaty w dniu 31.05.2022r w kwocie 119zł.
@Client:74133108 dziękuję za wiadomość w tej sprawie. Tak jak napisaliśmy w zgłoszeniu nr 23829472 w tytule przelewu był błąd, który uniemożliwił przekazanie wpłaty przez operatora. Zwrot płatności otrzymasz na podane w wiadomości e-mail dane.