Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pieniądze nie zostały zwrócone
Opisz więcej szczegółów. Za co? Zwrot towaru? Za nieudana płatność na allegro?
To ta sama sprawa ?
Anulowano 2 zamówienia. Napisałem do sprzedawcy, powiedział, że dokonał zwrotu. Ale nie ma nic. czekam na trzeci dzień
@Lylik91 Po anulowaniu sprzedawca powinien zwrócić wpłatę niezwłocznie, najpóźniej w czasie 14 dni. Jeśli odpisał, że już zwrócił, a pieniędzy nie masz, poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@Lylik91 anulowanie = odstąpienie, sprzedawca ma do 14 dni na zwrot kasy, jak minie ten termin napisz, od czasu zlecenia zwrotu dostaniesz maila z instrukcją i kasa pojawi się do 3 dni tam skąd było płacone 🙂
Kupujący otrzyma zwrot środków:
@Lylik91 widzę, że anulowałeś 3 zamówienia i każdy z tych sprzedających zwrócił wpłatę 29.06.2021r. Środki powinny trafić na rachunek karty, którą opłaciłeś zakupy.
O jakich zamówieniach mówisz?
@Lylik91 o trzech anulowanych zamówieniach:
z 28.06.2021r. nr. 1d3a05e1-d82a-11eb-b1c3-8b201b7a3ac3
oraz z 29.06.2021 r. nr. 2345b361-d8db-11eb-bb9e-098d6367ae37
i nr. 6c51eda0-d8de-11eb-a747-813a159aa4e0 🙂
Sprawdź wszystkie zamówienia. Z 4 zwrotów tylko 2 zwrócone pieniądze
4 заказа
6c51eda0-d8de-11eb-a747-813a159aa4e0
2345b361-d8db-11eb-bb9e-098d6367ae37
a9297750-d291-11eb-9c33-37d0d2f9c029
d0a8f770-d290-11eb-b134-9f1a9d3b10da
@Lylik91 6c51eda0-d8de-11eb-a747-813a159aa4e0 to zamówienie zostało anulowane i sprzedający zrobił zwrot 29.06.2021r. o 17:22.
2345b361-d8db-11eb-bb9e-098d6367ae37 to zamówienie zostało anulowane i sprzedający zwrócił wpłatę 29.06.2021r. 17:22.
a9297750-d291-11eb-9c33-37d0d2f9c029 to zamówienie zwróciłaś i sprzedający zwrócił wpłatę 28.06.2021 o 14:33.
d0a8f770-d290-11eb-b134-9f1a9d3b10da to zamówienie zwróciłaś i tutaj faktycznie zwrot nie nastąpił, prawdopodobnie dlatego, że to był ten sam sprzedający i ta sama oferta co to anulowane zamówienie. Widziałam Twój komentarz do zwrotu, więc rozumiem, że nie wynikało to z Twojego niezdecydowania tylko z pomyłki sprzedającego. Poproszę o wysłanie wiadomości do Sprzedającego z przypomnieniem, aby dokonał tego zwrotu.
Pieniądze na konto otrzymałem tylko z dwóch zamówień! Od trzeciego nie !!!
@Lylik91 a sprawdzasz na rachunku o tym numerze 411*****518?
Nie. To wcale nie jest moje konto.
Konto? Tak, sprawdzam !!!
Nadal nie ma pieniędzy na jedno zamówienie
@Lylik91 Którego zamówienia dotyczy ten problem?
Co jest z moim kontem?
To zamówienie zostało wysłane i nieopłacone