anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego po pobraniu kwoty z konta zakup nadal jest nieoplacony?

Monika_Rut123
#7 Wielbiciel#

Witam. Dokonalam dzisiaj zakupu, okreslona kwota została pobrana z konta, natomiast wyswietla sie zakup nieoplacony

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Standardowy błąd allegro (pewnie jak zwykle apki). Standardowa odpowiedź- wróci w ciągu kilku dni, a płatność należy ponowić. Gdyby nie wróciła to wtedy pisz przez zakładkę kontakt....

oznacz moderatorów

Monika_Rut123
#7 Wielbiciel#

jak to w ciągu kilku dni?

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

No tak zwykle odpisują pracownicy allegro. Ja nim nie jestem, ale podobnych postów tu jest sporo i to stała odpowiedź. Jak płatność nie przeszła to kasa zazwyczaj wraca tam skąd przyszła. Dobra jak jest możliwość to lepiej płacić na kompie, tam problemów jest zdecydowanie mniej.

oznacz moderatorów

Monika_Rut123
#7 Wielbiciel#

ale ja to robilam przez laptopa nie przez aplikacje na telefonie

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Przez komputer też zdarzają się błędy.

oznacz moderatorów

Monika_Rut123
#7 Wielbiciel#

to mają być błędy? kasa pobrana a zakup niezrealizowany. slabo. w sumie to nie wiem co teraz zrobic. napisalam do sprzedajacego ale nie wiem czy ta platnosc w koncu otrzymal

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#17 Koryfeusz#

Jak Ci wyświetla, że w toku to na pewno nie otrzymał. Cos o tym wiem, bo niestety mam kilka takich płatności w miesiącu jak każdy sprzedający. Przy zakupach problemu nie mam ale kupuje tylko przez komputer, apka tutaj to rozreklamowany "wielki kłopot".

oznacz moderatorów

Monika_Rut123
#7 Wielbiciel#

wyswietla ze platnosc nieudana 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Monika_Rut123 pieniądze z nieudanej płatności wrócą automatycznie na Twoje konto maksymalnie w przeciągu kilku dni. Natomiast jeśli nadal jesteś zainteresowana tym zakupem, kliknij przycisk [Ponów płatność] i wybierz ponownie opcję dostawy oraz metodę płatności.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Monika_Rut123
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za wiadomość

oznacz moderatorów

iosveglio
#9 Pomysłodawca#

Najczęściej jest to od 1 do 3 dni

oznacz moderatorów