Dlaczego po pobraniu kwoty z konta zakup nadal jest nieoplacony?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. Dokonalam dzisiaj zakupu, okreslona kwota została pobrana z konta, natomiast wyswietla sie zakup nieoplacony

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Standardowy błąd allegro (pewnie jak zwykle apki). Standardowa odpowiedź- wróci w ciągu kilku dni, a płatność należy ponowić. Gdyby nie wróciła to wtedy pisz przez zakładkę kontakt....

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
jak to w ciągu kilku dni?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No tak zwykle odpisują pracownicy allegro. Ja nim nie jestem, ale podobnych postów tu jest sporo i to stała odpowiedź. Jak płatność nie przeszła to kasa zazwyczaj wraca tam skąd przyszła. Dobra jak jest możliwość to lepiej płacić na kompie, tam problemów jest zdecydowanie mniej.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
ale ja to robilam przez laptopa nie przez aplikacje na telefonie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przez komputer też zdarzają się błędy.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
to mają być błędy? kasa pobrana a zakup niezrealizowany. slabo. w sumie to nie wiem co teraz zrobic. napisalam do sprzedajacego ale nie wiem czy ta platnosc w koncu otrzymal

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jak Ci wyświetla, że w toku to na pewno nie otrzymał. Cos o tym wiem, bo niestety mam kilka takich płatności w miesiącu jak każdy sprzedający. Przy zakupach problemu nie mam ale kupuje tylko przez komputer, apka tutaj to rozreklamowany "wielki kłopot".

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
wyswietla ze platnosc nieudana

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Monika_Rut123 pieniądze z nieudanej płatności wrócą automatycznie na Twoje konto maksymalnie w przeciągu kilku dni. Natomiast jeśli nadal jesteś zainteresowana tym zakupem, kliknij przycisk [Ponów płatność] i wybierz ponownie opcję dostawy oraz metodę płatności.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za wiadomość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Najczęściej jest to od 1 do 3 dni