anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego podobne towry mają identyczne opinie ?

jans10
#7 Wielbiciel#

Chciałem kupić : Felga tył tylna CROSS 110 koło 12 cali 12 x 1,85 wszystkie oglądane oferty miały identyczne kropka w kropkę negatywne opinie . Jak to możliwe ? Identyczna sytuacja gdy chciałem kupić perfumy.  To po prostu niemożliwe żeby ktoś kupił sześć felg i wystawił sześć negatywnych opinii. Wygląda mi to na niezdrową konkurencję. Czy istnieje zabezpieczenie przed takimi praktykami ? Sorki ale nie jestem nowicjuszem jestem na allegro od 18 lat . Kiedyś tak nie było.

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

LEW433
#21 Demiurg#

To nie jest tak jak podejrzewasz, opinie wystawiane przez kupujących o produkcie są widoczne u wszystkich sprzedających "podobny" towar, to efekt produktyzacji Allegro.

oznacz moderatorów

jans10
#7 Wielbiciel#

Podobny towar ok. Ale identyczne negatywne opnie ? Jak coś kupić jak wszystko jest BE .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Za trudne pytanie dla nas jak kupić, musisz zapytać mądre głowy z Allegro.🤔

oznacz moderatorów

serwis-texas
#21 Demiurg#

@jans10  Cześć. Allegro robi tak żeby Ci się bardziej komfortowo robiło zakupy.

Jak zmieniamy Allegro

Do 2024 uspójnimy i uporządkujemy sposób, w jaki pokazujemy oferty na Allegro. Dlatego tworzymy Katalog produktów Allegro. Chcemy w nim zebrać i opisać wszystkie produkty, które sprzedający wystawiają w swoich ofertach. 

Dzięki temu poprawimy doświadczenie zakupowe klientów na Allegro: przyspieszymy wyszukiwanie produktów, zapewnimy komplet informacji o produkcie, ułatwimy porównanie warunków sprzedaży, które oferują różni sprzedajacy.

Docelowo zmiana ta, to również spore ułatwienie dla sprzedających.