Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drogie Allegro,
Piszę tu ponieważ nie znalazłem możliwości napisania do Państwa. (Przynajmniej w łatwy sposób nie jest to możliwe.
Przez weekend kupiłem kilkanaście przedmiotów od kilku sprzedawców. Sprawdziłem przed chwilą i status płatności jest:
Hmmm ....
Nie chcę anulować, chcę kupić i mieć te produkty.
Bardzo proszę o realizację. Tłumaczenia nie są dla mnie priorytetem.
Dziękuję
JP
@jacekaneta Były tu takie pytania w ten weekend, możesz anulować i kupić powtórnie, z reguły taka płatność trwa kilka minut ale może do końca następnego dnia roboczego, zapytaj Tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@jacekaneta Nie chcesz anulować płatności (nie zamówień), chcesz kupić - ale już kupiłaś. Zawarłaś prawnie wiążącą umowę. Ja na Twoim miejscu anulowałbym płatność (nie zamówienia) i ponowił samą próbę płatności.
@jacekaneta Płatności są przekazywane sprzedawcom do końca następnego dnia roboczego. Skoro płaciłeś w weekend, to do końca dzisiejszego dnia płatności powinny być zakończone.
Pobrało Ci pieniądze z konta? Jeśli tak, czekaj na zakończenie płatności.
Jeżeli nie pobrało Ci pieniędzy z konta, anuluj płatność i ponów płatność.
Dziękuję Allegrowiczom za pomoc. Niestety od Allegro dostałem ankietę z pytaniami zamiast odpowiedzi.
Informacyjnie:
Wszedłem w komputerze na stronie allegro w moje zakupy, w dany zakup i była opcja "Ponów płatność " (lub podobna nazwa" i udało mi się zapłacić.