anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego pomimo zapłaty odbiorca nie dostał pieniędzy

jacekaneta
#7 Wielbiciel#

Drogie Allegro,

 

Piszę tu ponieważ nie znalazłem możliwości napisania do Państwa. (Przynajmniej w łatwy sposób nie jest to możliwe.

Przez weekend kupiłem kilkanaście przedmiotów od kilku sprzedawców. Sprawdziłem przed chwilą i status płatności jest:

Płatność w toku
Może to potrwać kilka minut.
ANULUJ PŁATNOŚĆ

 

Hmmm ....

 

Nie chcę anulować, chcę kupić i mieć te produkty.

Bardzo proszę o realizację. Tłumaczenia nie są dla mnie priorytetem.

 

Dziękuję

JP

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

@jacekaneta Były tu takie pytania w ten weekend, możesz anulować i kupić powtórnie, z reguły taka płatność trwa kilka minut ale może do końca następnego dnia roboczego, zapytaj Tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

oznacz moderatorów

TATLOK
#15 Entuzjasta#

@jacekaneta Nie chcesz anulować płatności (nie zamówień), chcesz kupić - ale już kupiłaś. Zawarłaś prawnie wiążącą umowę. Ja na Twoim miejscu anulowałbym płatność (nie zamówienia) i ponowił samą próbę płatności. 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@jacekaneta Płatności są przekazywane sprzedawcom do końca następnego dnia roboczego. Skoro płaciłeś w weekend, to do końca dzisiejszego dnia płatności powinny być zakończone.

Pobrało Ci pieniądze z konta? Jeśli tak, czekaj na zakończenie płatności.

Jeżeli nie pobrało Ci pieniędzy z konta, anuluj płatność i ponów płatność.

oznacz moderatorów

jacekaneta
#7 Wielbiciel#

Dziękuję Allegrowiczom za pomoc. Niestety od Allegro dostałem ankietę z pytaniami zamiast odpowiedzi. 

Informacyjnie:

Wszedłem w komputerze na stronie allegro w moje zakupy, w dany zakup i była opcja "Ponów płatność " (lub podobna nazwa" i udało mi się zapłacić. 

oznacz moderatorów