Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Zwracam zakup, mam bezpłatny zwrot. Ze zdumieniem odkryłam, że etykieta jest na wysyłkę pocztą, nie paczkomatem. A przesyłkę dostałam do paczkomatu. Zwrot na poczcie jest dla mnie problemiem, muszę być w określonych godzinach i stać w kolejce, czego szczególnie w czasie pandemii wolałabym uniknąć. O co chodzi???
JORKA9 podejrzewam zagraniczny adres do zwrotu .
Szczecin
Nie wiem, co mam napisać, nie mam numeru zamówienia. Zrzut ekranu poniżej
@JORKA9 Dziękuję. Konsultuję Twoje zgłoszenie. Kiedy otrzymam odpowiedź, odezwę się tu ponownie.
@JORKA9 Przesyłka do paczkomatu ma być odesłana paczkomatem. To jest Smart? Możesz wygenerować etykietę na pocztę? Sprawdź, bo może się nie da i zagwarantowany darmowy zwrot nie będzie możliwy. W takiej sytuacji pisz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
Już kilka wątków pojawiło się w tym temacie. Allegro gwarantuje regulaminem bezpłatne zwroty, a okazuje się, że czasem te zwroty jednak nie są darmowe.
Ostatnio nawet Allegro przepraszało tu kupującego w podobnej sytuacji i zobowiązało sprzedawcę do podania adresu do zwrotu w Polce, jednak finalnie okazało się, że mimo to nie było możliwości wygenerowania etykiety darmowego zwrotu.
Nie dało się na paczkomat, miałam możliwość tylko wygenerować pocztę. Sprzedawca też jest zdziwiony.
Allegro udaje, że nie wie o co chodzi, a na forum można poczytać o przypadkach, w których klient kupił przedmiot z OFICJALNEGO SKLEPU ALLEGRO w ramach smart i zdziwił się, gdy zwrot musiał nadać na poczcie... Moderatorzy (jeszcze chyba starzy) bronili allegro ale nie pamiętam, jak się to skończyło. Ogólnie zasada - większy może więcej:)