anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego sprzedający nie otrzymali mojej wpłaty?

siekiera84
#1 Nowicjusz#
  • Witam opłaciłam wczoraj za  transakcje ale sprzedajacy nie ma potwierdzenia płatności. Ja sprawdzam na koncie i pieniądze do was poszły . mogę przesłać potwierdzenie zapłaty. Zalezy mi na czasie by doszło to do mnie do piątku sprzedająca jest gotowa ale widnieje jej że nie opłacone. Proszę szybko o pomoc.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@siekiera84 może czeka jak kasa dojdzie mu na konto 🙂  podeślij linka żeby sprawdził tu Środki i historia operacji 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@siekiera84 czy chodzi o zamówienie nr  7080d103-a3d3-11ec-bf28-e59f5d36d48d? Widzę, że zostało anulowane, a płatność ma status "rozpoczęta", ponieważ był to przelew tradycyjny taka płatność może się księgować do trzech dni roboczych. 
Mogę anulować tą płatność wówczas środki wrócą na Twoje konto, a Ty będziesz mogła dokonać tego samego zakupu jeszcze raz i ponownie je opłacić. Daj proszę znać, czy to dla Ciebie dobre rozwiązanie? Jeśli to możliwe, wybierz proszę opcję szybkiej płatności zamiast przelewu tradycyjnego, będzie na pewno szybciej. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów