Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@siekiera84 może czeka jak kasa dojdzie mu na konto 🙂 podeślij linka żeby sprawdził tu Środki i historia operacji
@siekiera84 czy chodzi o zamówienie nr 7080d103-a3d3-11ec-bf28-e59f5d36d48d? Widzę, że zostało anulowane, a płatność ma status "rozpoczęta", ponieważ był to przelew tradycyjny taka płatność może się księgować do trzech dni roboczych.
Mogę anulować tą płatność wówczas środki wrócą na Twoje konto, a Ty będziesz mogła dokonać tego samego zakupu jeszcze raz i ponownie je opłacić. Daj proszę znać, czy to dla Ciebie dobre rozwiązanie? Jeśli to możliwe, wybierz proszę opcję szybkiej płatności zamiast przelewu tradycyjnego, będzie na pewno szybciej.