anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego sprzedający nie otrzymali mojej wpłaty?

siekiera84
#1 Nowicjusz#
  • Witam opłaciłam wczoraj za  transakcje ale sprzedajacy nie ma potwierdzenia płatności. Ja sprawdzam na koncie i pieniądze do was poszły . mogę przesłać potwierdzenie zapłaty. Zalezy mi na czasie by doszło to do mnie do piątku sprzedająca jest gotowa ale widnieje jej że nie opłacone. Proszę szybko o pomoc.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@siekiera84 może czeka jak kasa dojdzie mu na konto 🙂  podeślij linka żeby sprawdził tu Środki i historia operacji 

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@siekiera84 czy chodzi o zamówienie nr  7080d103-a3d3-11ec-bf28-e59f5d36d48d? Widzę, że zostało anulowane, a płatność ma status "rozpoczęta", ponieważ był to przelew tradycyjny taka płatność może się księgować do trzech dni roboczych. 
Mogę anulować tą płatność wówczas środki wrócą na Twoje konto, a Ty będziesz mogła dokonać tego samego zakupu jeszcze raz i ponownie je opłacić. Daj proszę znać, czy to dla Ciebie dobre rozwiązanie? Jeśli to możliwe, wybierz proszę opcję szybkiej płatności zamiast przelewu tradycyjnego, będzie na pewno szybciej. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów