Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dokonałem zwrotu zgodnie z procedurą zwrotu. Wygenerowałem KOD-> napisałem go na paczce'->umieściłem paczkę w paczkomacie. Minoł dziś dokładnie tydzień od nadania zwrotu. Sprzedający do dziś nie otrzymał zwrotu a co najgorsze status zwrotu nie zmienił się i nadal jest tylko na etapie początkowym tj. "zwrot zgłoszony"
Proszę moderatorów o pomoc. Czy zwrot zaginał? Co mam robić?
DATA ZGŁOSZENIA I NUMER ZWROTU
15 lis 2022 18:28 WX82/2022
@skryty44, zweryfikuję tę sprawę i wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@skryty44, widzimy, że faktycznie UPS nie przyjechał po paczkę - sprawdzimy, dlaczego tak się stało. W międzyczasie skontaktujemy się z Tobą mejlowo. 🙂