Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bez przerwy pojawia mi się koszyk produktów z dawno zakończonego zakupu. Nie mogę nigdzie znaleźć możliwości jak powiadomić o tym obsługę Allegro. Jest to bardzo denerwujące.
@Faron_05 jaki masz system, przeglądarkę oraz jakie wersje ?? Czy masz wszystko zaktualizowane ???
A pisać możesz tu https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=e2e1f990-74d6-4bea-9b5c-a408bde7983d&subjectId=da43023c-b...
To wygląda raczej na błąd przeglądarki internetowej, tak zwane czyszczenie ciasteczek, a w smartfonie czyszczenie pamięci powinno pomóc.
Dzięki za zainteresowanie. Chrome mam ustawione tak, że czyści wszystko przy zamykaniu. Wyczyściłem mimo to ciasteczka - nie pomogło.
@Faron_05 Cześć! Rzeczywiście otrzymaliśmy zgłoszenia podobnych problemów z koszykiem. Pracujemy nad rozwiązaniem tej sprawy!
@Faron_05 Dziękuję za cierpliwość. Wdrożyliśmy już poprawkę, problem nie powinien występować. 🙂
Niestety problem dalej Jest. Właśnie przed chwilą zalogowałem się do Allegro i koszyk mam znów pełny. KOSZMAR !!!
@Faron_05 Dotyczy to zapewne zakupów, które dodałeś do koszyka przed 13.02.2023, godz. 12:00. Dopiero po ich ponownym usunięciu koszyk pozostanie pusty. Przepraszamy za trudności
Usuwanie zakupów z koszyka nic nie pomagało. Po pewnym czasie pojawiały się ponownie.
Problem został już chyba rozwiązany bo teraz już chyba wszystko jest w porządku.
Dziękuję za pomoc
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry
Proszę o pomoc z koszykiem allegro.
A dokładnie chodzi mi o to że od pewnego czasu do mojego koszyka allegro wskakuje przedmiot ktorego nigdy nie dodawałam. Chciałabym się dowiedzieć dlaczego tak się dzieje i czy może ktoś wkradł się na moje konto.
@madziorek1978 spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i sprawdź czy problem wciąż występuje. Poprosiłam o weryfikację czy doszło do włamania, ale nie ma nic podejrzanego. Czy możesz napisać jeszcze dla dodatkowego sprawdzenia jaki to przedmiot i od kiedy pojawia się w Twoim koszyku?
Zachęcam Cię też dla bezpieczeństwa o ustawienie dwustopniowego logowania.
Na forum jest juz identyczny temat.
Witam, mam taki problem usuwam zawartość z koszyka od pewnego sprzedającego, ale po paru dniach przedmioty wracają , wylogowalem sie ze wszystkich urządzeń i zmieniłem hasło ale nic to nie daje
@bartek_ice napisz proszę jaki to sprzedający oraz od kiedy przedmioty pojawiają się w koszyku oraz czy możesz przesłać zrzut ekranu (z pełnym oknem przeglądarki razem z adresem strony oraz godziną i datą) na którym te przedmioty będą widoczne w Twoim koszyku?
Jeśli nie chcesz przesyłać ich na forum, prześlij je proszę na adres spolecznosc@allegro.pl