Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W mojej liście zakupów, część z nich ma status "opłacone", "w przygotowaniu" mimo że już zakupy dawno odebrane. CO jest tego przyczyną?
@Janos333, może być to związane z opóźnieniem w aktualizacji danych. Czy mogę Cię prosić o przesłanie zrzutu ekranu, który to obrazuje?
W międzyczasie jedna z tych operacji zmieniła status na odebraną, ale druga wygląda następująco
@Janos333, dziękuję Ci za zrzut ekranu - przekazałam tę informację do odpowiedniego działu. 🙂 Gdy dowiem się czegoś więcej, dam tutaj znać.
Dziękuję 🙂
@Janos333, dziękuję Ci za cierpliwość. 🙂 Dowiedziałam się, że status nie uległ zmianie, ponieważ nie zamieściłeś numeru przesyłki. To żaden problem i nie musisz się martwić, natomiast nie możemy zmienić tego statusu z uwagi na brak informacji o przesyłce w systemie.
Ciężko mi wprowadzić nr przesyłki, gdyż ja jestem odbiorcą przesyłki 🙂 Generalnie sam brak zmiany statusu mnie średnio martwi, ponieważ przesyłka dotarła i wszystko jest w porządku. Nie wiem natomiast jak ten status wpłynie na "cashback" w Letyshops
@Janos333, faktycznie, bardzo Cię przepraszam. 🙂 Dopytam jeszcze o tę drugą kwestię.
@Janos333, sam status dostawy nie powinien mieć tu znaczenia. Ważne, aby zamówienie było opłacone i abyś z niego nie zrezygnował (zamówienie nie może być anulowane, nie wypełniaj też formularza zwrotu).
Dziękuje serdecznie 🙂