Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chcę dokonać zwrotu towaru w przewidzianym czasie określonym przez sprzedawcę. W zakładce dokonaj zwrotu jest blokada. Dlaczego?
@Client:85167380 mogą być różne powody , ale najpopularniesze to
przekroczyłeś czas jaki masz na rezygnację z zakupu
i drugi najbardziej prawdopodobny to zakup u prywatnego sprzedawcy ,a Ci nie muszą przyjmować zwrotów .
minęły 3 dni od odbioru przesyłki. Sprzedawca umożliwił zwrot w ciągu 14 dni.
@Client:85167380 a ciacha wyczyszczone , może inna przeglądarka ?
@Client:85167380 Cześć. 🙂 O który zakup chodzi? Co masz na myśli pisząc o blokadzie? Pojawia się jakiś komunikat czy nie widzisz zakupów?
Jeśli chodzi o drugą kwestię, to Twoje zakupy są ukryte (sam musiałeś skorzystać z możliwości ukrycia zakupów). Jeśli chcesz, mogę je dla Ciebie przywrócić.
zakupy widzę, gdy wchodzę w zakładkę szczegóły, zwróć zakup lub jego część tu występuje problem.Jest blokada, nie mogę otworzyć
@Client:85167380 O który zakup chodzi? Podaj mi proszę numer oferty lub numer zamówienia 🙂
12403344081
@Client:85167380 Zwrot dla tego zamówienia powinien być możliwy. Prześlij mi proszę zrzuty ekranu, jak wygląda ta blokada? Być może wystarczy zwykłe wyczyszczenie plików cookies lub zmiana przeglądarki.
Dziękuję za ewentualną pomoc, spakowałem przesyłkę, jutro nadam ją na własny koszt. Po raz pierwszy spotkałam się z taką sytuacją że nie mogłam wejść w zakładkę w szczegółach/zwroty stąd moje zniesmaczenie. Dziękuję za informację.
@Client:85167380 Spróbuj dokonać zwrotu z innej przeglądarki, urządzenia lub w trybie incognito - przysługuje Ci darmowy zwrot w ramach Smart. 🙂
Tak minęły 3dni od odbioru ale czas liczy Allegro niekiedy od zakupu, ale dlaczego? Możliwe że zakup był od prywatnego sprzedającego wówczas także nie masz zwrotu, zwrot jest ,możliwy przy zakupie konsumenckim.