anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego w zakładce zwroty jest założona blokada. Sprzedawca umożliwił zwrot towaru.

Client:85167380
#7 Wielbiciel#

Chcę dokonać zwrotu towaru w przewidzianym czasie określonym przez sprzedawcę. W zakładce dokonaj zwrotu jest blokada. Dlaczego?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:85167380 mogą być różne powody , ale najpopularniesze to 

przekroczyłeś czas jaki masz na rezygnację z zakupu 

i drugi najbardziej prawdopodobny to zakup u prywatnego sprzedawcy  ,a Ci nie muszą przyjmować zwrotów .

oznacz moderatorów

Client:85167380
#7 Wielbiciel#

minęły 3 dni od odbioru przesyłki. Sprzedawca umożliwił zwrot w ciągu 14 dni.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:85167380 a ciacha wyczyszczone , może inna przeglądarka ?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:85167380 Cześć. 🙂 O który zakup chodzi? Co masz na myśli pisząc o blokadzie? Pojawia się jakiś komunikat czy nie widzisz zakupów?

Jeśli chodzi o drugą kwestię, to Twoje zakupy są ukryte (sam musiałeś skorzystać z możliwości ukrycia zakupów). Jeśli chcesz, mogę je dla Ciebie przywrócić. 

oznacz moderatorów

Client:85167380
#7 Wielbiciel#

zakupy widzę, gdy wchodzę w zakładkę szczegóły,  zwróć zakup lub jego część tu występuje problem.Jest blokada, nie mogę otworzyć

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:85167380 O który zakup chodzi? Podaj mi proszę numer oferty lub numer zamówienia 🙂 

oznacz moderatorów

Client:85167380
#7 Wielbiciel#

12403344081

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:85167380 Zwrot dla tego zamówienia powinien być możliwy. Prześlij mi proszę zrzuty ekranu, jak wygląda ta blokada? Być może wystarczy zwykłe wyczyszczenie plików cookies lub zmiana przeglądarki. 

oznacz moderatorów

Client:85167380
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za ewentualną pomoc, spakowałem przesyłkę, jutro nadam ją na własny koszt. Po raz pierwszy spotkałam się z taką sytuacją że nie mogłam wejść w zakładkę w szczegółach/zwroty  stąd moje zniesmaczenie.  Dziękuję  za informację.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:85167380 Spróbuj dokonać zwrotu z innej przeglądarki, urządzenia lub w trybie incognito - przysługuje Ci darmowy zwrot w ramach Smart. 🙂 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak minęły 3dni od odbioru ale czas liczy Allegro niekiedy od zakupu, ale dlaczego? Możliwe że zakup był od prywatnego sprzedającego wówczas także nie masz zwrotu, zwrot jest ,możliwy przy zakupie konsumenckim.

oznacz moderatorów